Gå til innhold

Facebookgruppe for Rogaland?


hkw

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tenkte å lodde stemningen for å lage en fb-gruppe for marsbabyer Rogaland. Enklere å invitere til treff og bli bedre kjent der inne:)

 

Så ka dåkk synes?

 

Forresten, noen ord om meg:

29 år, bor i Sandnes og har termin 20.mars.

Har en herlig gutt på snart 2 år fra før:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der finns ei gruppa for Jan-april babyer. Eg e medlem der. Men kanskje det hadde vert kjekt med ei mars gruppa og? Blir med eg :)

 

29 år fra Bryne, har ei jenta på snart 13 måneder.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mmbea! Håper alt står bra til:)

 

Det hadde jeg ikke fått med meg. Har vært bortreist en stund og falt litt av lasset... :) Er den gruppa åpen for nye medlemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil også gjerne være med i facebookgruppe for marsbabyer :)

Hvis det finnes for jan-april allerede, lurer jeg på det samme som hkw. Kan jo være det blir litt vel mange hvis det er jan-april, så jeg er veldig med på å ha en egen marsgruppe også :)

 

Jeg er 29 år, bor i stavanger og har ei jente på snart 2 år :) Termin 30.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og være med, jeg er 29 venter Nr 3 og bor i Sandnes. Har termin 24 mars :-) hva hater gruppa så jeg kan søke den opp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg opprettet en gruppe! Søk på Småtroll mars 2013. Gruppen er hemmelig, og vil ikke dukke opp noe sted på profilen deres. Tror kanskje det er slik at dere må være venn med meg for å bli med, send meg isåfall en pm så legger jeg deg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei jente på 39 år og bor på Lura. Vi har en aktiv 2-åring fra før og venter en liten bror eller søster i mai. Jeg har altså ikke termin i mars, men håpte å allikevel bli med i deres Facebookgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan være med:) Sjekk om det er mulig å søke opp gruppa og be om medlemsskap. Hvis ikke er det bare å sende meg en melding med navn så legger jeg til alle som vil være med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt sein her, men har lyst å være med. 31 år fra Sandnes som venter 3. gutten 18. mars. har to på 3 og 5 fra før. prøver å søke på facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...