M-M-M-mamma Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg vil gifte meg med min samboer/forlovede/barnas far og sa til min kjære at jeg trengte motivasjon for å slanke meg, da sa han følgende "når du er 65 kg skal vi gifte oss" Det er jo genial motivasjon, pluss at jeg vil ta av før jeg skal stå brud! Nå har jeg gått igjennom to svangerskap og kroppen lider av det! For all del, jeg er så stolt over å ha født to barn og både ha strekkmerker og hengende kroppsdeler, men jeg vil ned i vekt Barna mine er 3 mnd og 17,5 mnd så de skal bli nyyydelige brudepiker, det blir bra!! Forresten så veier jeg nå 78 kg Må da ned 13 kg! Noen som vil være med???
MrsMilla Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Hihi - er allerede med jeg :-) Startet på 78 kg etter siste svangerskap (nr3) for et par mnd siden, og er nå på 71. Skal ned til startvekt - altså 62. Slanker meg ikke, går tilbake til livsstilen jeg hadde før jeg fikk tredjemann.
M-M-M-mamma Skrevet 17. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2012 Så flink du er! Hvordan har du fått det til så fort? Er det jeg også vil så her er 65 kg målet Men du må no merke 7 kg ganske bra da! Håper jeg også får dette til Blir liksom ikke den mest effektive treningen med to små hjemme hver dag, men vi får komme oss ut å trille mye tenker jeg
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Jeg skal også ned i vekt! Er meg jeg å!
MrsMilla Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Jeg fant vel bare ut av at jeg må velge mellom den ene eller den andre livsstilen - og valgte den sunne lette som gir meg energi til å henge på i hverdagen. men den er med løpeturer, styrketrening og sjokoladefri. :-)
MrsMilla Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Et tips er jo forsåvidt å slutte å tenke på det som en sorg, altså at det blir så ille fordi man ikke kan spise det man har lyst til og sitte i sofaen. Det er motsatt. Det er mer slik - jezz, nå skal jeg få energien til å sprette litt rundt, få godt humør og lyst til å finne på artige ting å gjøre. Ferdig med å være dorsk og tung i kroppen! Man må programmere hjernen til å skjønne at man egentlig virkelig ikke har lyst på det der potetgullet, man har lyst på melon! Og man har lyst til å konkurrere med seg selv om hvor raskt man kan gå den løypa. Og sett på musikk i stua og dans som om du er på diskotek! Og når man står i kjøleskapet - kjenn etter! Er du sulten, snopen eller kjeder du deg? kanskje ei lita brødskive og rett i seng føles litt bedre egentlig? Og alle de der unnskyldningene - man er jo så sliten - man er så trøtt - ikke tid - vil sette seg litt ned når det først er rolig etc. De er egentlig bare tull. Da har man jo bestemt seg for at man heller vil ligge på sofaen og ikke ned de grammene den kvelden. Faktisk lettere om man ikke setter seg ned i det hele tatt, bare kjører rett i joggetur eller knebøy og ikke kjenner etter! Lykke til alle sammen - og lykke til til meg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå