lille sprelle Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Nei - har det jeg trenger i den forbindelse. Er lite glad i dill-dall
Serepta Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Veldig lite. Kjøper kubbelys og telys, men det blir jo ikke de store summene.
3 nøtter til Askepott Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Aldri brukt en krone på intriør.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Nei, ekstremt lavt dille-budsjett. Kjøper Telys og kubbelys på IKEA, bruker en del av det. Ellers ca ingenting:-) Ønsker meg et par tusen til sofaputer, pledd og duker, for nå har vi hatt det samme i flere år. Men prioriterer ikke det helt ennå, vi har veldig stram økonomi det neste halvåret:-/
Lettie Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Veldig lite.. Jeg kikker en del på diverse nettbutikker og ønskelisten er lang, men er veldig sjeldent jeg tar jeg meg råd.. Siste jeg kjøpte var et putetrekk til pyntepute (til sofaen). Kosta bare 20,- og var veldig kult da
Mor di! Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Hadde en periode jeg brukte mye penger (hadde mulighet til det da), men kjøpte tidløse, klassiske, litt dyre ting som ikke skal byttes ut. Er fornøyd med deg jeg har nå, så bruker stort sett ingenting nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå