Gå til innhold

Hva syntes dere om navnene?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leah Mathilde eller Oskar Michal ? :) Vet ikke kjønn på babyen enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leah Mathilde var faktisk en navn jeg kunne tenkt meg selv,nydelig navn :). Liker godt Oscar også,og Michael skrevet sånn :)

Skrevet

Liker både Leah og Matilde. Men synes kanskje det er blitt veldig mange som heter Leah de siste årene. Men navnet er fint likevel. Oskar synes jeg er fint. Ikke så fan av Michal, men helt ok navn.

Skrevet

Michal ser ut som skrivefeil. Ville skrevet mikael eller michael i stedet.

Skrevet

Synes de var veldig tunge og litt kunstig sammensatt, selv om jeg liker alle enkeltnavnene hver for seg. Jeg liker navn med enklest mulig skrivemåte og aldri med C.

 

Lea, Matilde, Oskar og Mikael.

 

Hmmm Lea Matilde så jo ikke så værst ut, men fortsatt litt tungt.

Skrevet

Mathilde er fint, leah er jeg såååå lei, altfor mange som heter det. Oskar er også fint :)

Skrevet

skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som sier at det er mange Leah Jobbet i 2 barnhager en med 37 barn og den jeg er i nå er det 66 barn,kjenner ingen små Leah, eneste jeg kjenner som heter det gikk i klassen min og jeg blir 27 i år

Skrevet

Alle Leahene er nok blitt litt over barnehagealder nå. Tror trenden dabbet av litt etter at Martha og Ari brukte det....

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Leah Mathilde eller Oskar Michal ? :) Vet ikke kjønn på babyen enda.

 

Mathilde er fint... Også liker jeg Michal jeg da, enda noen mener det ser ut som skrivefeil, har en i slekta som heter det, og alltid syntes det navnet er fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...