minønskespire Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Leah Mathilde eller Oskar Michal ? Vet ikke kjønn på babyen enda.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Mathilde og Oskar er fine navn
Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Leah Mathilde var faktisk en navn jeg kunne tenkt meg selv,nydelig navn . Liker godt Oscar også,og Michael skrevet sånn
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Liker både Leah og Matilde. Men synes kanskje det er blitt veldig mange som heter Leah de siste årene. Men navnet er fint likevel. Oskar synes jeg er fint. Ikke så fan av Michal, men helt ok navn.
marsve Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Michal ser ut som skrivefeil. Ville skrevet mikael eller michael i stedet.
Gjest yrild Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Synes de var veldig tunge og litt kunstig sammensatt, selv om jeg liker alle enkeltnavnene hver for seg. Jeg liker navn med enklest mulig skrivemåte og aldri med C. Lea, Matilde, Oskar og Mikael. Hmmm Lea Matilde så jo ikke så værst ut, men fortsatt litt tungt.
Gjest yrild Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Oj Mikal var det jo ikke Mikael... fint det og!
Liten rosa Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Mathilde er fint, leah er jeg såååå lei, altfor mange som heter det. Oskar er også fint
Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som sier at det er mange Leah Jobbet i 2 barnhager en med 37 barn og den jeg er i nå er det 66 barn,kjenner ingen små Leah, eneste jeg kjenner som heter det gikk i klassen min og jeg blir 27 i år
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Alle Leahene er nok blitt litt over barnehagealder nå. Tror trenden dabbet av litt etter at Martha og Ari brukte det....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Leah Mathilde eller Oskar Michal ? Vet ikke kjønn på babyen enda. Mathilde er fint... Også liker jeg Michal jeg da, enda noen mener det ser ut som skrivefeil, har en i slekta som heter det, og alltid syntes det navnet er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå