Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Er du alene med barn? eller Føler du at du er alene om barnet? Har du lyst til å bli med i barsel/ nettverksgruppe for aleneforeldre? Her kommer ett initiativ eller invitasjon om du vil til å danne en nettverksgruppe for mødre/ fedre som er alene med barn eller føler seg alene om ansvaret for barnet. Det finnes mange grunner til at man er alene om ett barn, uansett grunn: å møte andre i tilsvarende situasjon kan være konstruktivt. Her er noen gode grunner for å bli med: - Gi hverandre tips til å mestre ulike utfordringer - Gi hverandre støtte dersom noe oppleves som vanskelig - Gjøre hyggelige ting sammen Hvis dette høres interessant ut så kan du maile meg på følgende epost: [email protected] Selv er jeg 30 år og har en baby på 6 mnd og bor i Oslo
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Høres veldig hyggelig ut:)jeg blir gjerne med og håper flere melder seg på. Jeg er 30år og har 3barn på 7år,2år og 1år.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Jeg melder meg også med. Jeg er 32år og har en jente på 6år
Mamma30abc Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Hei oslojente80 - jeg har nettopp sendt deg en epost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå