Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Da jeg gikk på videregående hadde jeg en litt rar lærer. Jeg måtte lese høyt i hver eneste time vi hadde han i, han henvendte seg alltid til meg når han spurte om ting og hvert friminutt snakket han med meg hele friminuttet.. spurte om personlige ting ang familie blant annet. Hvis jeg traff han i gangen ble han alltid stående og snakke lenge, men bare med meg. Aldri med venninnene mine.. ble litt forvirret av hele greia. Dette var en voksen mann i 40 årene. De andre i klassen reagerte også, var ganske påfallende hele greia. har tenkt mye på dette i ettertid, hvorfor var han egentlig sånn mot meg...?
Gjest yrild Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Umulig å si, men hvis du var grei og imøtekommende kan det jo være at han følte seg trygg med deg?
Liten rosa Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Kanskje han var litt forelska i deg?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Enig med de andre om at han antagelig var litt betatt av deg... og i tillegg i så fall særdeles uprofesjonell i sin oppførsel! En lærer skal aldri favorisere en elev åpent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå