Gå til innhold

Hvor viktig er størrelsen på pikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet drømmemannen men så oppdaget jeg at han har en mikroskopisk pikk og ble så utrolig skuffet...

Ja jeg vet det høres overflatisk og teit ut men jeg ble rett og slett ikke tent av en sååå liten pikk. Men mannen er jo så flott på så mange andre områder at jeg vil jo ikke slutte å treffe han på grunn av det. Håper jo på sikt at jeg klarer å ikke bry meg og tenke at det finnes andre måter å bli stimulert på...

Vi er ikke i noe forhold, kun på datingstadiet.

Noen som har lignende erfaringer og hva gjorde dere evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er jo ikke at den er stor, men at den passer der den skal ;)

Min mann har mindre enn min ex, men nå har jeg ikke vondt når jeg har sex, så for meg var mindre bedre. ;)

Skrevet

Tja, tror at så lenge variasjonen er innenfor normalområdet spiller det ikke så stor rolle, men når det blir mye større eller mye mindre enn gjennomsnittet merkes det jo..

Med min begrensede erfaring (har hatt sex med 7 forskjellige personer) har jeg faktisk vært borte i begge deler. Han med den enorme pikken var det ikke noe greit å ha sex med, det måtte mye oppvarming til og selv da kunne det bli smertefullt for meg. Han "bånnet" meg så det gjorde skikkelig vondt og jeg ble lett sår.

Han med den bittelille tissen ble jo samleie veldig kjedelig med, merket jo knapt av han var inne i meg, men han var veldig flink med fingre og tunge så han hadde ingen problemer med å gi meg orgasme.

Mannen jeg giftet meg med han en helt normal størrelse, ikke av de største og ikke av de minste, det passer meg helt perfekt ;)

Skrevet

[quote name=Nordhagenjentene :)' timestamp='1347735169' post='144548942] Det viktigste er jo ikke at den er stor, men at den passer der den skal ;) Min mann har mindre enn min ex, men nå har jeg ikke vondt når jeg har sex, så for meg var mindre bedre. ;)

Hehe... joda, jeg kan nok absolutt bli trangere;-)

Men den var liksom så liten at det hele ble et antiklimaks og jeg fant den nesten ikke.... Så her snakker vi ikke om vondt eller ikke vondt for jeg er enig med deg i at store pikker ikke så behagelig men den var liksom langt under det stadiet;-)

Skrevet

Så lenge man kjenner at man faktisk har sex, så er vel ikke størrelsen så viktig :P

Skrevet

Selv med ræva verktøy kan man få til det utroligste. Må bare lære seg å bruke det man har ;)

post-846369-0-90880100-1347736793_thumb.jpg

Skrevet

Hvor mange ganger har dere hatt sex? Samboeren min hadde veeeeldig liten de første 4-5 gangene vi hadde sex. Jeg var på den tiden ekstremt skuffet, men sa eller viste aldri noe..

Etter de første gangene så ble pikken mye større. Jeg har konkludert med at det kom fra nervøsitet som gjorde at den ikke ble full størrelse. I dag er den (om jeg skal tippe) rundt 17 cm og passer meg bra.

Skrevet

Prøv ham først før du gir ham opp ;-)

Størrelsen er ikke alltid det viktigste, men ja... det har noe å si!

Skrevet

Prøv ham ordentlig først... skulle det stå... he he... regnet jo med at du hadde prøvd ham når du klaget på utstyret ;-)

Skrevet

Takker for svar:-)

Vi har hatt sex kun en gang så jeg kan jo håpe på at det blir bedre etterhvert og at det kanskje var litt nervøsitet eller noe som også spilte inn. Jeg vil absolutt gi det noen sjanser til da...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...