Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Dere som har rundt 10-12 grader og en del regn og kanskje noe kald vind, hva har dere med til barna deres på 1 år i barnehagen? Hvor varme klær og hva slags dress osv. Bruker dere fotposer istedenfor sko så lenge dem ikke kan gå? Hvilken type mat/frokost tar dere med? Blir kjempe glad for tips! Takker så mye på forhånd:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Datteren har et sett med ullundertøy, ullsokker, vanlige sokker, fleecesett og flere sett med "vanlig tøy", parkdress, regndress, vanter, balaklava i ull (tynn), caps, pannebånd og vanlig lue Er ikke måte på, men jeg vil at de skal kunne kle henne etter været. Min kan gå så jeg har vanlige sko, dersom de ikke kan gå er skoposer bra, vanskelig å sette på store sko/støvler på barn som ikke kan gå synes jeg, men det er jo greit at de har støtte hvis de reiser seg og står. Vi trenger bare ha med matpakke til frokost, og da har jeg med 1 brødskive (prøver å variere pålegg) + noe frukt eller middagsrester. På fredag får hun to vaffelhjerter med syltetøy imellom noen ganger Eller en kjeks.
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Har på ullundertøy og regntøy eller parkdress pluss en tynn lue eller pannebånd. Er hun syk/forkjøla slenger jeg også på en hjemmestrikket hals. Hadde vel kanskje også tatt med flere eller en tykkere ulldress i 10-12 grader. Har også da bomullshansker gjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå