Martin+Mamma Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 skikkelig feelgood program! hvem heier dere på?
Martin+Mamma Skrevet 15. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2012 har litt tro på vebjørn sand jeg, men hadde vært enda kulere med aune. det er type ellers må jeg være solidarisk å si eldar.
Kathrine. Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Korfor er der med en som ikkje snakker norsk? Kven er det? Likte Linni Meister, ho var flink.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Det er han der A1 fyren som ikke snakker norsk. Han har norsk kjæreste, så det kvalifiserer kanskje ?
Kathrine. Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Det er han der A1 fyren som ikke snakker norsk. Han har norsk kjæreste, så det kvalifiserer kanskje ? ok, takk! Ja, visst han bur i Norge så er det sikkert greit. :-)
Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Håper Linni går ut idag,går meg på nervene,pipete stemme,men tror dessverre min 1 plass går ut i dag. Plumbo lars ;( Heia Vebjørn,Hanne og Ben da
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Han der plumboLars klarer jo ikke å uttrykke seg, står bare og stammer og lager hjerteform med hendene som en annen rosablogger... Ikke kan han danse heller. Nei, ut med hele fyren! Liker Linni og hun der Sørvåg. Og Eldar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå