Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Vi har delt foreldreansvar. Han gir mildt sagt faen i alt og alle enn seg selv. Det kan gå lange perioder hvor jeg ikke får tak i han i det hele tatt. Dette er jo uheldig om jeg faktisk trenger underskriften hans til noe. Er det en mulighet for at han kan skrive fra seg foreldreansvaret?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Du kan spørre ham. Svarer han ja så er det grei skuring. Svarer han nei så må du stevne ham for retten og det er mest sannynlig en sak du vil tape da det skal MYE til for å bli fradømt foreldreansvar.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Måen tur i retten, men det er mulig det ja.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Han kommer mest sannsynlig til å si ja. Det er hvordan man skal gå frem for å gjøre det jeg lurer på HI
Annthe og gutta :) Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Det er et skjema han skal signere, som du finner på nav sine hjemmesider hvis jeg husker rett.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Han kommer mest sannsynlig til å si ja. Det er hvordan man skal gå frem for å gjøre det jeg lurer på HI Det fins et skjema for dette, vet ikke hva det heter, men det skal fylles ut, signeres og sendes folkeregisteret
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Du må nok det:) Er sånn begge veier. Her har jeg hele foreldreansvaret og nekter å gi fra meg halve til bf. Han har nå tapt, for han er helt uskikket. Han har mer enn nok med å ha ansvar for seg selv. Ville forhørt meg med en advokat, evt juss buss, de er gratis. Har du en mulighet til å vinne, så hadde jeg gått rettens vei.
Annthe og gutta :) Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/andre/Skjema-2/Samboererklaringavtale-om-foreldreansvar.html?id=437436 Her fant jeg det. Det må sendes til folkeregisteret for å være gyldig.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 [quote name=Annthe og gutta ' timestamp='1347730229' post='144548675] http://www.regjering....html?id=437436 Her fant jeg det. Det må sendes til folkeregisteret for å være gyldig. Tuusen takk! Da er det bare å fortsette å prøve å få tak i han så jeg kan få han til å underskrive. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå