Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Med 3 forskjellig typer nøtter! Den er ALT for god... Huff. Hva er din største svakhet i godteriverden?
3 gleder Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Sjokolade! Ingen over, ingen ved siden av! Har lagt elsk på Bergene Melk.. Kun naturlige ingredienser, til og med naturlig vanilje og ikke den syntetiske sorten. Faaarlig godt:)
Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Potetgull særlig den nye som heter Smaksløker
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Jeg elsker Bergene Melk Polly! Var litt skeptisk ettersom jeg synes Bergene Melk egentlig ikke er så god, men nå er jeg frelst
Himmel og hav Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Lakris! Myk søt Panda eller kjempesalte dødningehoder - alt duger
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Sjokolade med nøtter og sure føtter ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå