Gå til innhold

Den nye Bergene Melk Polly!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 3 forskjellig typer nøtter!

Den er ALT for god... Huff.

 

Hva er din største svakhet i godteriverden? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade! Ingen over, ingen ved siden av!

 

Har lagt elsk på Bergene Melk.. Kun naturlige ingredienser, til og med naturlig vanilje og ikke den syntetiske sorten.

 

Faaarlig godt:)

Skrevet

Potetgull særlig den nye som heter Smaksløker :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg elsker Bergene Melk Polly! Var litt skeptisk ettersom jeg synes Bergene Melk egentlig ikke er så god, men nå er jeg frelst :)

Skrevet

Lakris! Myk søt Panda eller kjempesalte dødningehoder - alt duger :)

Skrevet

Sjokolade med nøtter og sure føtter ♥

Skrevet

Minde Nøttekos! Mmmmmmm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...