Gå til innhold

Pris forlovelsesringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på jakt etter rimelige forlovelsesringer. Vi kjøper heller dyrere gifteringer. Noen som vet hvor vi bør kjøpe ringene? Og hva det ca koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og samboeren forlovet oss i går,vi betale 1998 pr ring :).

Skrevet

Gratulerer :)

Hvor kjøpte dere de?

Skrevet

Takk :) Bjørklund :)

Skrevet

Å det var billgi! Jeg og sambo var og så på noen ringer og der var det dyrt!! 8000kr for begge ringene!

Skrevet

kjipt da :) ingen der var så dyre, den som var dyrest kostet nesten 6000:)

Skrevet

Vi kjøpte de ikke da!! Nå er jeg inne på bjorklund.no og sikler :P kjempe fine ringer og mye billigere! De vi hadde sett på (eller den til dame da) hadde 3 pitte pitte små diamanter og kostet 4000 kr.

Skrevet

Skal dere bruke samme ringer, når dere gifter dere?

Litt usikker på hva vi skal. Kommer vel ann på hvor glad jeg blir i ringen ;)

Skrevet

forlovelsesringer.no

vi betalte 2000 kr for begge ringene til sammen. Dette er ikke gull men sølv og titanium, veldi fine ringer. De har mnage forskjelli ringer også i gull om det er det dere vil ha :) Prisene er og ink gravering og veldi rask levering :D

Skrevet

Vi kjøpte titanringer som gifteringer, min har 3 diamanter formet som et hjerte i seg. 4500 for begge ringene.

Man kan få billige ringer på ebay også, men siden jeg ville ha diamanter i kjøpte jeg dem på norsk nettbutikk for å være sikker på å få ekte vare. Husker ikke nettsiden i farta, men du kan jo google scrouples / titanringer, så kommer det sikkert opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...