Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld ?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha Rekegryte med Ris/Salat,mens samboeren min skal ha sur/søt saus med Kyllingfile med Ris/Salat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er matlysten ikke tilstede i dag... Og jeg og jr er alene... Så da ble det fullkornpasta, babygulrøtter og fiskekake på han etter eget ønske, og spaghetti med ketchup på meg.... Ganske spennende, ja:-) Satser på forkjølelsen er borte snart, så jeg får tilbake litt energi til å lage noe, og litt smaksløker....

Skrevet

hehe er ganske godt det da ;)

Skrevet

Siden jeg var utslitt etter vasking(vi skal selge huset) så hadde jeg en drøm om å ligge på sofan i kveld. Derfor spiste vi tidlig middag, spagetti og kjøttdeig, som var det enkleste jeg fant på ;)

Mulig det blir nudler litt senere i kveld;)

Skrevet

Vi har gomlet i oss hjemmelaget pizza med alt for mye fyll!!:)

Skrevet

Spagatti og kjøttdeig er nam :) Hjemmelaget pizza er og godt:)

Skrevet

alle i huset har spist biff snadder som min kjære laget og sjokolade kake :) jeg er sååååå dårlig i svangerskapet, at jeg har spist ris med brokkoli og en saft is :) nå i kveld sitter min kjære og spiser mer chips og tar seg en pils, mens jeg sitter med et glass vann :)

Skrevet

så godt da :)

Skrevet
alle i huset har spist biff snadder som min kjære laget og sjokolade kake :) jeg er sååååå dårlig i svangerskapet, at jeg har spist ris med brokkoli og en saft is :) nå i kveld sitter min kjære og spiser mer chips og tar seg en pils, mens jeg sitter med et glass vann :)

Her sitter gubben å drikker pils på lørdagene også ;) Jeg drikker blandevann hehe ;)

Skrevet

jeg drikker munkholm. har av og til i dette svangerskapet så syyyykt lyst på øl. men etter et halvglass for jeg liksom nok. merkelig.

skal ha hjemmelaget pizza og salat idag også. har fått dilla på det. med masse ost. mmmmmm schmaker godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...