Gå til innhold

Vil du pula meg? Spør dåkke mannen om dette?;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg spør an ofte om an vil pula meg eller knulla meg.... Eller ska me pula? ska me knulla? Han tenne grevligt når eg snakke på den måden;-) Kalle meg grisejenta, hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Neeeeejaaaa... Altså, han jobber borte 4 dager i uka,så på torsdags kveld, når jeg vet han er påvei hjem, så pleier jeg å sende en sms; pule i kveld?

En enkel grunn, han liker slikt snakk, det gjør ikke jeg, så det er forebeholdt for "sexting" eller hva de nå kaller det.. Men har jo da 4 dager i uka hvor det er aktuelt :-p

Skrevet

Nei :) det skjer bare :) og ganske ofte,trenger ikke spørre :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Nei :) det skjer bare :) og ganske ofte,trenger ikke spørre :)

Trenger ikke spørre her heller, men vet han liker det, så da gjør man det for hans glede av det ;)

Skrevet

Skal vi ha sex?

Eller: Blir det noe sex?

Spør jeg :)

Skrevet

Jeg er så forsiktig av meg at jeg bare kan si hankypanky når jeg omtaler sex. Hvis jeg ikke bare like så greit sier ordet sex da. :D

Skrevet

Kå kjeme du ifrå HI?

Ekkåplass i nerheda a Flekkefjord?

Skrevet
Vil du pula meg? Spør dåkke mannen om dette?

Så plump kunne det faktisk ikke falle meg inn å være. Litt selvrespekt har man da. Det der er en tier på pinlighetsskalaen.

Skrevet

Sier det ikke på den måten (annen dialekt ;)), men noe lignende ja. Spør om det når jeg er klar for en kjappis, og vil avklare med en gang hva jeg er ute etter. ;) Vil jeg ha noe mer, så foretrekker jeg å flørte og forføre. :P

Skrevet

Nhæ... Ser bare på ham med frekkablikket i stede, holder lenge det.

Skrevet

Pleier å sette meg på fanget hans og si "sex?".

Kommer (høhø) langt med det.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Pleier å sette meg på fanget hans og si "sex?". Kommer (høhø) langt med det.

Spørs jo hvor fort han kommer det :-p hehe... kunne ikke dy meg :-p

Skrevet
Pleier å sette meg på fanget hans og si "sex?". Kommer (høhø) langt med det.
Spørs jo hvor fort han kommer det :-p hehe... kunne ikke dy meg :-p

Hehe :D Mente at jeg kommer med det :>

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Men, det skal sies, er han hjemme, så spør jeg ikke om noe nei, dagår det i å stryke meg forsiktig forbi bak ryggen hans, kan tro han er fort etter meg :-p Enda ikke opplevd å måtte spørre om sex når vi er i samme rom.. Men, når vi egentlig er vandt til sex ca annenhver dag, og han jobber borte 4 dager i uka, så kan det være kjekt å "holde varmen" de dagene :-p

Skrevet

"Knulle?"

Vil du pule meg synes jeg hørtes litt kleint ut... men så er jeg typisk jeger da, så å legge meg flat er ikke noe jeg tenner på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...