Tråddreper Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Mente å lese når jeg var gravid at handtaket på bilstolen skal leggest bak, slik at det står inn mot framsete. Ser nå at det selgest mange leker som er ment til å henge på handtaket foran barnet. Har sete 0-13 kg på base. Er det slik at handtaket Skal stå inn i framsete, eller er det det samme? Håper noen forstod det klønete innlegget
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Det trenger ikke stå inntil, om den som sitter fremme, sitter godt når setet er skrudd så det står inn mot setet, så kan håndtaket fint stå opp eller mot baksetet
It's all about me Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Håndtaket skal stå rett opp. Det for at det skal virke som et vltebur hvis en skulle gå rundt med bilen.
Tråddreper Skrevet 15. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2012 Ok tusen takk.. Da har jeg gjordt feil siden mini ble født.. Va så sikker på at jeg hadde lest at handtaket skulle stå bak, men må ha drømt det.. Har ikke funnet igjen info om det. Glad jeg spurte kloke hoder her fra nå av skal det stå opp. Da blir mini glad, som elsker henge-dingle leker:D
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Det varierer fra bilstol til bilstol, så sjekk brukermanualen på din stol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå