Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg er gravid i 7 uke, skal ta en abort til uka. Men, i dag fikk jeg store smerter i nedere del av magen, og gikk på do, det kom da en god del blod, etter det kommer det blod på papiret, og jeg har fortsatt vondt. Hvor stor sjanse er det for at jeg har en SA nå? Skal uansett inn på sykehuset som avtalt... Men føler et lite håp for at jeg har en SA nå, så jeg slipper å ta en prov.abort..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Ingen som vil dele hvordandems SA var? Kan det være SA, enda om det gikk fra en stor"tømmeblødning" til at det bare er blod på papiret? Fortsatt smerter i livmor/eggstokk regionen, og er små kvalm.. hi
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Det kan vere det og ikkje det.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Det kan vere det og ikkje det. Humm.. Hadde håpt noen kunne dele sin opplevelse av SA.. Gjør stygg vondt.. Ville/viljo sikkert en prov.abort gjort/gjøre også.. Men jeg var så forberedt på at det ble på"bestemt dag".. Har ikke smertelindrende midler her, eller mulighet til å kjøpe det.. hi
Vårbarnet med to små Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Mine tre sa'er har vært sånn passelig vonde. Egentlig som en litt forsterket mens. Vi opplever sa på mange forskjellige måter, noen har vondt, andre ikke. Noen barestyrtblør, andre blør over lengre tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå