Gå til innhold

Hvordan oppleves/opplevdes kynnere for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver liksom å tenke meg frem til hva som er rier og hva som er kynner, selv om dette er Nr 6 er det en stund siden sist. Så jeg har helt glemt dette...

Kynnere er vel vonde? Sterke menssmerter? Men ikke så sterke som rier? Eller er det maserier jeg da har?!

Hva er forskjell på kynner, maserier?

Beklager maset fra meg ang vondter osv, men vil gjerne ha din oppfatning/erfaring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var så snille. Jeg måtte legge handa på magen for å kjenne at magen ble kjempestram. Først de siste ukene kjente jeg det uten å bruke handa, for da var jeg så svær og magen så stram fra før. Rier fikk jeg i ryggen, mot nyrene.

Skrevet

Kynnere hos meg var ikke vonde, det strammet rundt magen og fikk noen ganger litt vondt i ryggen. De første riene var heller ikke vonde, men ubehagelige og jeg kjente at noe var på gang. De ordentlige riene var som skikkelig kraftige menssmerter nedentil og jeg måtte puste meg gjennom de. Husker så godt jordmoren sa til meg at en rie varer aldri lenger enn 90sek, og hvis du har hatt en skikkelig vond rie, er ikke den neste så vond. Det motiverte meg iallefall :) lykke til! :)

Skrevet

Kynnere er ikke vonde, mer ubehagelige. Magen blir steinhard en stund, før det slipper igjen. Rier ( i hvertfall de jeg har hatt) kan sammenlignes med menssmerter, før det bare blir verre og verre. Rier kommer regelmessig, det gjør ikke kynnere :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kynnere hos meg merket jeg ikke, magen ble bare hard for en liten stund, så normal igjen, ingen smerter eller ubehag. Mens riene, de ga store smerter i korsryggen, og jeg måtte krøke meg sammen eller holde meg i bevegelse (men så fødet jeg raskt begge gangene da,og det hele startet opp med 4 minutter mellom riene)

Skrevet

Mine kynnere er ikke vonde, bare pokkers irriterende når magen blir stram. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...