Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Den siste tiden har jeg og min samboer flyttet inn til svigermor og svigerfar til vi får oss en leilighet. Har bodd her i rundt 2 uker men nå begynner jeg å slite litt. Er i uke 27 og har lagt på meg rundt 4-5 kg siden svangerskapet begynte. Jeg spiser sunn frukost, sunn middag (masse fisk, kjøtt og grønnsaker) hver dag, men 2 dager i uken skeier jeg ut å spiser en krokanrull eller tar å lager meg noen boller til kvelden kommer. Jeg fikk da beskjed av svigermor i går at ungen min kommer til å bli smellfeit og at det var synd i hun/han. Jeg tok da omtrent til tårene og ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Hun er veldig aktiv og trener veldig mye, noe jeg ikke kan gjøre så mye av pga bekkenløsning og ryggproblemer. Jeg syns jeg ikke veier så alt for mye (57kg før sv.skap). Jeg vil da gjerne vite hvor mye usunt dere spiser i sv.skapet, og om det er falig for meg å skeie ut 1-2 dager i uken....
*Miss Flua* Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Det syns jeg ikke var gæærnt i det hele tatt! jeg ble totalt avhengig av sjokolade, og det gikk vel et par store plater i uka ihvertfall.. pluss is.. lillemann lå akkurat på gjennomsnittet da han kom ut, han! ikke bry deg om hva de sier (lettere sagt enn gjort, jeg vet). Høres jo ut som du har et normalt og sunt kosthold ellers!!
Gjest sandyBay1 Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Be svigermora di og ta seg en bolle selv, så blir ho mindre nevrotisk!!!! Makan til møkkakjærring. Ungen blir ikke feit av det.
me_87 Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Jeg spiste ofte usunt i svangerskapet men fikk likevel ikke stor baby. Var bare 2940 når han ble født.
Miltus Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Jeg spiste masse, masse usunnt! Men ut kom en baby på 2,5 kg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå