Gå til innhold

Ååå, drømmehuset er til salgs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Har jo alltid bare sett utsiden og ønska meg det pga det, men når jeg så innsiden ble jo ønsket bare større!

Får håpe at dersom vi noen gang får så mye i lån så kommer det til salgs igjen :P

Skrevet

Fint hus, men synes tomten var altfor liten, vei og naboer altfor tett på.

Setter veldig pris på å bo litt usjenert jeg, men som sagt, huset var fint da.

Skrevet

Råflott !!! Og for et bad !!! Der kunne jeg tilbrakt maaaaange timer :)

Skrevet

Den veien hadde jeg ikke brydd meg om :P Det er bare vei gjennom et boligområde og det er mest trafikk når det er storefri på videregående rett oppi gata for da skal alle til byen :P

En dag blir det mitt :D:P

Skrevet

Så morsomt, så det huset i avisen idag hehe. Men jeg ville aldri bodd på Skaramyra da...

Skrevet

Du får trøste deg med at det sikkert er kaldt og jæklig på vinterstid samme hvor mange varmepumper og etterisoleringer huset har. Det er tross alt bygget i 1914.

Skrevet

Skarmyra er jo ikke kjent for å være det aller beste området i byen, men pga det huset ville jeg bodd der :P

Skrevet

Det huset var nydelig, drømmehus :)

Skrevet (endret)

Flott hus. Hadde vi solgt vår leilighet i Oslo så hadde vi hatt råd til å kjøpte huset. Sykt å tenke på hva man kan få dersom man hadde flyttet ut av storbyen.

Endret av Mamma4livet
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fantastisk flott hus, men en stor mangel: Garasje. Trangt ellers også, på tomta, men for meg er garasjen viktigere.

Skrevet

Badet ble for lite "privat" etter min smak. Som å sitte på do midt i stua. Også uheldig med vindu i våtsonene.

Skrevet

DETTE INNEGGET LUKTER SNIKREKLAME.......

Lykke til med salget.

Skrevet

Hadde jeg vøri i detta området. Så hadde jeg vert kjøperen.

Skrevet

Absolutt ikke snikreklame :P

Har bare sikla etter det huset i mange år :P Selv bor jeg i en liten leilighet på 66 kvm :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...