Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hei har en voksi pose og en Emma ljunga city cross vogn. Men har et problem: snuppa kan jo ikke ha selen på når hun sitter i posen- det er jo ikke hull? Hva gjør dere andre?
Gjest Guava Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 I vår pose er det merka av hvor man kan lage hull til selene så her skal mamma klippe for meg og sy kantene så hullene ikke blir større
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Har du voksi pose? Må sjekke om min også har det da:)
Gjest Guava Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg har voksipose ja, men den er kjøpt i Danmark. Vet ikke om det er vanlig i norske poser Endret 15. september 2012 av Guava
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Da må jeg sjekke:) takk for hjelp;)
Edelweis Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Jeg klippet hull i min voksi urban for å få plass til seler. men det er merket av hvor man skal klippe og det er sydd rundt slik at posen ikke revner.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Har Voksi Classic, og der var det sydd hull, uten at det var laget hull, så var bare å klippe mellom sømmene.
ellen-propellen Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Jeg klippet hull i min voksi urban for å få plass til seler. men det er merket av hvor man skal klippe og det er sydd rundt slik at posen ikke revner. Hadde samme i posen min. Trodde det var vanlig med slike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå