Gå til innhold

Herregud, er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått sopp nedentlig, og tar slike vagitorier (6 dagers kur) med canesten mot det. Nå når jeg var på do for å gjøre nummer to, så falt vagitorien ut, hel... For det første, så skal vel disse løse seg opp inni der for å gjøre noen nytte, den hjalp vel fint lite da? Satte den inn i går kveld før jeg la meg. Nå er kl 13...

For det andre, er dette et sterkt hint om at jeg burde gjøre knipeøvelser? Jeg fikk barn for ett år siden, med keisersnitt, så har liksom ikke prioritert det. Men er det et tegn på at jeg er vid og slapp nedentil? Har ikke merket noe under sex, mannen har heller ikke sagt noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo den skal vel løse seg opp... og for de andre nei... den er jo ganske liten den tabletten so trukje du skal tenke på de ivertfall :)

Skrevet

Den pillerten legger du inn på kvelden. Så kan den kose seg på rett plass hele natta.

Alle bør gjøre knipeøvelser....

Skrevet
Den pillerten legger du inn på kvelden. Så kan den kose seg på rett plass hele natta. Alle bør gjøre knipeøvelser....

Den ble lagt inn på kvelden, i går ved 22 tida, og da vært der til 13... Men ikke løst seg opp... Hmm...

Ja, bør vel gjøre knipeøvelser, men det er så kjedelig... ;o) Holder det med 10 knip om dagen?

Skrevet

All kniping er bedre enn ingen kniping, lag en rutine du kan leve med. Knip samtidig som du pusser tenner f.eks, eller rett etter du har lagt deg i sengen om kvelden.

Skrevet

Har du fått dyttet den langt nok inn? Den skal så langt inn som mulig, for der er det vått og godt, og den får løst seg opp ordentlig.

Jeg har ingen erfaring med at dette har skjedd så lenge jeg har gjort det riktig.

Skrevet

Det løser seg ikke opp på meg heller, rett og slett fordi jeg er for tørr! Det har vært sahara nedentil siden fødsel for 5 år siden! Derfor tar jeg en quick fix selv eller har sex med mannen uten at han kommer inni meg, så blir jeg våt og tab løser seg opp som den skal:P

Skrevet

Og smitter mannen med sopp, slik at det blir en evig herlig runddans med smitte og sex?? Hørtes supersmart ut!

Skrevet

Noen av oss er tørre nedentil av forskjellige årsaker, og da vil ikke tabletten løse seg skikkelig opp.

Jeg opplever dette selv når jeg må bruke slike midler pga at jeg er tørr i alle slimhinner. Derfor bruker jeg heller Pevaryl da den løser seg opp som olje.

Skrevet
Noen av oss er tørre nedentil av forskjellige årsaker, og da vil ikke tabletten løse seg skikkelig opp. Jeg opplever dette selv når jeg må bruke slike midler pga at jeg er tørr i alle slimhinner. Derfor bruker jeg heller Pevaryl da den løser seg opp som olje.

Men hvordan greier man, her jeg, å få sopp om man er tørr da?? Det er jo ofte fuktighet som forårsaker det. Og jeg er ikke tørr "ytterst"...

Men Pevaryl kan kanskje ikke brukes når man er gravid?

Skrevet
Og smitter mannen med sopp, slik at det blir en evig herlig runddans med smitte og sex?? Hørtes supersmart ut!
tror ikke sopp er sånn hysterisk smittsomt at det gjør noe!?
Skrevet
Men hvordan greier man, her jeg, å få sopp om man er tørr da?? Det er jo ofte fuktighet som forårsaker det. Og jeg er ikke tørr "ytterst"... Men Pevaryl kan kanskje ikke brukes når man er gravid?

Sopp får man når den naturlige floraen av mikroorganismer i skjeden er forstyrret, noe den lett kan bli når man har tørre slimhinner. Før kunne man kjøpe canesten krem som man sprøytet inn i skjeden for de som ikke ville/kunne bruke vagiatorier, vet ikke om det finnes fortsatt? Hør etter med de på apoteket. :)

Skrevet
tror ikke sopp er sånn hysterisk smittsomt at det gjør noe!?

Jo, det er det. Dessuten er det VONDT å ha sex når man har sopp... Bruk kondom i såfall for å ikke smitte ham.

Skrevet

Åjoda! Sopp smitter som bare det. Har erfart dette personlig. Det strides om det i legestanden, samtidig som det ikke alltid merkes så godt på mannen. Men jeg ville aldri hatt sex uten kondom ved soppinfeksjon, ikke etter å ha smittet mannen den gangen og fått bekreftet at det smitter.

Skrevet
Åjoda! Sopp smitter som bare det. Har erfart dette personlig. Det strides om det i legestanden, samtidig som det ikke alltid merkes sÅ godt pÅ mannen. Men jeg ville aldri hatt sex uten kondom ved soppinfeksjon, ikke etter Å ha smittet mannen den gangen og fÅtt bekreftet at det smitter.

Sopp regnes ikke som en seksuelt overførbar sykdom. Men ingen regel uten unntak. Det er mulig Å smitte, men mannen trenger f.eks ikke behandlig hvis han ikke har symptomer, fordi om damen har sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...