Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg ble grovt voldtatt av en mann som var 25 år eldre enn meg som jeg traff på nettet og som lurte meg trill rundt. Etter det var jeg på randen til å bli narkoman og falt bare mer og mer i grus etter voldtekten. Idag har pipen fått en annen lyd ja! Jeg sitter i min egen leilighet som jeg eier med mannen min og datteren min! Jeg har jobb og bil, har utdannelse og nyter livet! Tenker sjeldent på det som skjedde, men tenker på det idag og er stolt av meg selv og hva jeg har oppnådd! Fra å være på grensa til å bli narkoman til å bli mor og kone! Hurra for meg
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Fantastisk !!! Har noe av den samme historien. Ble voldtatt og nesten drept da jeg var 16... Sank laaaangt under jorda, og rusa meg for å glemme. Men dro meg opp og valgte riktig vei, og sitter her 15 år etter med hus, herlig mann og liten gutt i magen det kunne gått så galt, men så bra det har blitt !! Vi er sterke
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 For noen tøffe ting dere har vært gjennom! Imponerende at dere har kommet så flott videre med livet.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Fantastisk at dere ikke lar disse grufulle mennene påvirke livet deres lenger! Sterke, flotte damer høres det ut som!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå