Gå til innhold

*blåseutlitt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske bf gikk gjennom det samme som meg... han er veldig 'man er ikke syk selv om man er gravid', noe jeg er helt enig i!

Men fy fader så mange vondter, humørsvingninger og netter med dårlig søvn...! Også er det null forståelse eller oppbacking... Tre unger, hus og hund... 34 uker.

Og ja, jeg har prøvd å si fra...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Man er ikke syk selv om man er gravid, men man kan bli syk som en konsekvens av å være gravid.

Og uansett hva man forstår og ikke forstår så støtter man opp om sin kjære når hun, eller han, er sliten, er syk, er lei seg og når ting går litt trått.

Skrevet

Men da må du gjøre noe annet enn å "si fra"!

Jeg regner med at han har noen gode kvaliteter siden du velger å få fire barn med han, så da får du be han finne frem fornuften sin og innse at selv om graviditet ikke er en sykdom er det en stor belastning på kroppen og ikke minst på psyken.

Så starter du en liten streik. Du gjør det du må mtp deg selv og det mest nødvendige med barna, så får han gjør resten.

Skrevet

Er dette noe han har begynt med i dette svangerskapet? Siden det er barn nummer fire (går ut fra at alle er med samme mann?) så har du vel sett denne siden av ham før? Da burde du jo snakket med ham om hans manglende forståelse og deltakelse før du ble gravid med ham enda en gang.

Skrevet

HVa vil du at han skal gjøre da?

Rydde etter deg og dine unger? Er det din og ungene sin hund også?

Jeg tenker vel at han burde gjøre det når du er gravid, men han trenger jo ikke fortsette med den jobben etter barselperioden. Muligens er han litt redd for at han må ta mere ansvar for dine barn også på sikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...