Turtelduen Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg fikk tydeligvis (etter avsløring fra min mann) veldig hoven nese/ansikt torsdag. Idag våknet jeg veldig sliten og totalt uinteressert i alt som foregikk rundt meg. Jeg ligger og har masse kynnere. Når jeg går på do får jeg ikke rier, men jeg får skikkelig nedpress og vondter som kan minne om rier i smertestyrken. Magen er ikke hard. Jeg har 8 uker igjen, ultralyd viser 10 uker. Har noen opplevd dette? Det med nedpress og utrolige smerter sammen med det når dere går på do? Er når jeg bæsjer at disse smertene kommer mest, men også når jeg bare tisset (ikke så sterke da) Beklager utbrodering... Burde kanskje ringe føden... BT var fint i går. Og kun 1+ i protein. Så det er ikke SVangerskapsforgiftning...
Jentene mine og jeg:) Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Svangerskapsforgiftning kan komme veldig raskt. Hos meg begynte deg med ødem, spesielt i ansiktet. Jeg gikk fra ingen symptomer til eklampsi på få dager. Men nå er det ikke meningen å skremme deg. Hva om det kan være tegn til at fødsel nærmer seg? Jeg ville tatt turen innom føden. Spesielt siden du ikke aner hva det kan være.
Turtelduen Skrevet 15. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2012 Akkurat de smertene på do er lik fødsel, men magen er ikke hard og resten er det bare kynnere. Jeg hører med føden om det holder på sånn resten av dagen. Har opplevd nedpress tidligere også, men ikke så intens smerter. Huff, jaja. Trenger nok bare hvile...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå