Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Hvor mange kilo hadde dere gått ned før noen kommenterte det? Jeg slanker meg, og et av mine mål er andre kan se at jeg har blitt lettere. Jeg har mye å ta av, så jeg tror ikke noen kan se de 4 kiloene jeg har tatt av til nå, men må jeg belage meg på å vente til både 10 og 20 kilo er borte?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Jeg gikk ned 30 kg. Det var vel først ved nærmere 10 enn 5 kg at folk begynte å kommentere det. Nå får de som ikke har sett meg på en stund sjokk, å gå fra 80 til 50 kg synes veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Jeg hadde gått ned fra 84 til 80 kilo da jeg fikk første kommentaren, skal ned til 65 kg.
Turtelduen Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 (endret) Trener du og? Jeg fikk kommentarer allerede da jeg hadde gått ned 1 kg. Fra 64-63. Men da hadde målebåndet strammet inn par cm overalt og pga Cavi Lipo hadde magen gått inn 10 cm. Så derfor fikk jeg kommentarer. Så treningen gjorde at jeg gikk inn mange cm, selv om vekta gikk tregt... Men fikk ekstremt mye kommentarer da jeg hadde gått ned 7 kg til 57. Da var det nok for noen Vittig folk bryr seg. Men da hadde jeg trent 3 ganger i uka i ca 1 år. Så målebåndet viste mellom 10-15 cm inn i midje og rumpe, og oppimot 10 cm på bryst... Endret 15. september 2012 av Turtelduen
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 etter fødselen veide jeg 19 kg mer enn hva jeg veide før sv.skapet. og det var ikke før jeg nådde min gamle vekt at noen spurte om jeg hadde gått ned alt jeg hadde lagt på meg.
*Miss Flua* Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Nå har jeg gått ned fra 103 til 97, og jeg har fått kommentarer samboeren måtte jeg spørre rett ut om han kunne se noe, og det gjør han Han tørte ikke si noe tilfelle jeg ble fornærmet! så sa jeg han gjerne må kommentere det, jeg vil jo at det skal syns at jeg går ned! Hehe
frøkenblipp Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Gikk ned mye etter sist svangerskap, og folk begynte å kommentere det når de mest "synlige" kiloene forsvant, når ansiktet ble tydelig slankere og det ble en midje der! Gikk ned nesten 25 kg etter at både vann og baby var ute av kroppen... Haha, husker det så godt, var en deilig følelse, og det jobbet jeg hardt for!! Har absolutt ikke lagt på meg så mye i denne graviditeten, opp 12 kg nå i uke 36, og gleder meg til å kunne snøre på meg joggeskoa og jogge så svetten siler 8 år siden forrige svangerskap, så har blitt eldre og klokere (håper jeg) og klarer å spise sånn passe sunt og trene slik at vekta holder seg stabil i hverdagen. Var veldig redd for å "gå tilbake til" å være tjukk, men det har gått bra!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Har gått ned 10 kg fra 100 til 90, en klesstørrelse, kun en venninne og samboer som har lagt merke til noe har trent mye, men likevel brukt ganske lang tid (5 mnd). Nå r jeg gravid, så da rekker vel ikke flere å se noe heller
Gjest yrild Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Jeg kjøpte nye klær, når jeg hadde gått ned 10 kg, som satt inntil kroppen og da strømmet kommentarene på gitt :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Tipper jeg hadde gått ned i alle fall 10 kilo før folk kommenterte det. Utenom min beste venninne som var slankevenn Nå har jeg gått ned over 20 kilo, "alle" ser det og jeg føler meg kjempefeit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå