C.L.H85 Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Jeg synes den er bra Brukte id før, men den var så dyr. Burde kjøpe med concealer i tillegg, veldig fin å bruke på blå ringer under øynene eller store porer/pigmentering o.l. Har selv vært veldig fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Det er helt topp... Jeg anbefaler det til alle...
ScaryMama Skrevet 15. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2012 Jeg har veldig tørr hud, men leste at det fungerte best på de med litt fet hud. Stemmer det?
MarshOfDecay Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Jeg har veldig tørr hud, men leste at det fungerte best på de med litt fet hud. Stemmer det? Jeg har relativt tørr hud, og sminken så ikke bra ut på meg. Var veldig tydelig at jeg hadde sminket meg, om du skjønner hva jeg mener. Fikk etterhvert utslett av sminken også. Aldri mer!
mekanikerfrue Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg er også veldig fornøyd med Sheer Cover! Har brukt det i ca 2 år, men merker at jeg av å til må bytte litt på andre merker også, fordi huden ofte forandrer seg fra sesonger til sesonger. Som f.eks om vinteren bruker jeg noe med litt mer fuktighet, og heller bare bruker Sheer Cover pudderet som "finnish". Men om du har litt fet hud eller hud med mye fuktighet er Sheer Cover veldig bra. Bare husk å ta riktig farge, det har ALT å si!
Gjest MMJ Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Jeg likte det ikke, ble veldig skuffet! Men jeg har veldig tørr/ømfintlig hud...
Wesp Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Jeg har prøvd krempudderet(husker ikke helt hva d heter, men den de bruker i reklamen). Den så veldig bra ut med en gang, men jeg opplevde at den satt dårlig. Etter noen timer måtte jeg ha på nytt, og når den da i utgangspunktet var veldig lite drøy, ble den fort brukt opp. Jeg fant ut at det ikke var verdt tid og penger.
idasecret Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 Jeg har også prøvd det! Det var ikke like bra som reklamen! Men fungerte veldig bra allikevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå