Gå til innhold

Ikke le.. Mulig middelaldertenking.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men menn med litt store tønneformede hoder, gjerne brei nakke og overkropp og fremskutt panne.

Er de litt mer aggressiv og egoistisk enn menn flest? Og litt enkel i interessene.

Nå tenker jeg ikke på bolere og treningsfolk. Men de som ser ut slik av natur.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men menn med litt store tønneformede hoder, gjerne brei nakke og overkropp og fremskutt panne. Er de litt mer aggressiv og egoistisk enn menn flest? Og litt enkel i interessene. Nå tenker jeg ikke på bolere og treningsfolk. Men de som ser ut slik av natur.

 

Dette er forsket på, og det kan se ut til å stemme ja. Altså at kroppsbygning har noe å si for hvor aggressive og sånn man er av natur. Det ble mye forsket på dette tidligere når man trodde at kroppsbygning kunne fortelle at folk kunne mer sannsynlig bli kriminelle, og at den også kunne si noe om IQ.

 

Kan ikke gi noe link siden det kun var et par artikler jeg fikk utdelt på skolen i fjor. Vet ikke hvor mye hold det er i forskningen.

Skrevet

Det finnes nesten ikke leger, advokater og akademikere generelt med slike tønneformede (haha) hoder.

Men om de er slemmere, nja, vet ikke helt.

Skrevet

Hva heter han eiendomsbaronen med gullringer og glamourmodeller i badekaret?

Og Tom Nordlie har tønneformet hode.

Skrevet

I min erfaring er de mannfolka som er fysisk store ganske harmløse, men korte menn er de som er verst med et unntak i min erfaring.

 

Kanskje de korte føler at de må bevise at de er ekte mannfolk, men jo kortere mannen er dessto mer skrudd i toppetasjen...

Skrevet

I min erfaring er de mannfolka som er fysisk store ganske harmløse, men korte menn er de som er verst med et unntak i min erfaring.

 

Kanskje de korte føler at de må bevise at de er ekte mannfolk, men jo kortere mannen er dessto mer skrudd i toppetasjen...

 

Korte menn med tønneformet hode da?

 

Hva er kort? Hvor går grensen?

Skrevet

Min mann har det du beskriver. Og er en hissig mannemann. Vet ikke hvem Henrik Wergeland er en gang. Så er litt oppgitt til tider..

Skrevet

Min mors nye kjæreste er sånn dere beskriver. Han er grei som dagen er lang, men er det noe som ikke går hans vei når han jobber for eksempel, så kan han klikke noe helt inn i granskauen.

Skrevet
I min erfaring er de mannfolka som er fysisk store ganske harmløse, men korte menn er de som er verst med et unntak i min erfaring. Kanskje de korte føler at de må bevise at de er ekte mannfolk, men jo kortere mannen er dessto mer skrudd i toppetasjen...

 

Jeg har en kort mann og han er verdens snilleste! Finnes ikke agressiv i han :) "tønneformet" hode har han da ikke ;)

Skrevet
I min erfaring er de mannfolka som er fysisk store ganske harmløse, men korte menn er de som er verst med et unntak i min erfaring. Kanskje de korte føler at de må bevise at de er ekte mannfolk, men jo kortere mannen er dessto mer skrudd i toppetasjen...
Jeg har en kort mann og han er verdens snilleste! Finnes ikke agressiv i han :) "tønneformet" hode har han da ikke ;)

 

Hva er kort da?

For noen er jo kort 160, for meg er det alt under 182 liksom...

Skrevet

Min eks med tønneformet hode og sine 2 meter på strømpelsten, var aggresiv som bare pokker, og det mest egoistiske som gikk på to bein med sko i str garasje

Skrevet
I min erfaring er de mannfolka som er fysisk store ganske harmløse, men korte menn er de som er verst med et unntak i min erfaring. Kanskje de korte føler at de må bevise at de er ekte mannfolk, men jo kortere mannen er dessto mer skrudd i toppetasjen...
Jeg har en kort mann og han er verdens snilleste! Finnes ikke agressiv i han :) "tønneformet" hode har han da ikke ;)
Hva er kort da? For noen er jo kort 160, for meg er det alt under 182 liksom...

 

-mannen min er 170 cm :) anonym # 10

Skrevet

Haha.. Morsom tråd! :) Må jeg vise samboeren min.. Han er under 170... Ikke tønneformet eller noe men ikke så skrudd heller heldigvis! :D jo kortere jo mer skrudd i toppetasjen... Er dette den gjengse oppfatning av korte menn eller ??

Skrevet

har helt andre erfaringer jeg da, korte men syns jeg er de mest agresive (170-180), min sambo er veldig lik den beskrivelsene dere sier og er verdens mest bedagelige mann, iQ har han også..

 

Sammenligner ofte folk med hunder jeg da, de store kraftige er ofte de roligste og med lengst "lunte", mens de små ankelbiterne er de som er mest bjeffete og hissige (men blir ofte sett på som søt -.-:):P

Skrevet

beklager skriveleifene.. er ikke flink nok til å lese gjennom innelggene 2 ganger før jeg publisere..

Skrevet

Dere som syns 180 er lavt!!! Stakkars dere da, som opplever at "gjennomsnittmannen" faktisk er for lav!! 180 er faktisk gjennomsnittet i Norge. Er dere i overkant høye selv eller?!

Skrevet

haha, Jeg er lav selv 160.. men liker nok di høye gutta bedre, sambo er 196 ;)

Skrevet
Dere som syns 180 er lavt!!! Stakkars dere da, som opplever at "gjennomsnittmannen" faktisk er for lav!! 180 er faktisk gjennomsnittet i Norge. Er dere i overkant høye selv eller?!

 

Jeg er 160 selv, og foretrekker menn over 185. Gjerne 188+++ Gift med en som er 180 så høyde er tydeligvis ikke alt ;)

Men hvorfor blir du provosert? Er det ikke bare fint at det er noen for alle?

Skrevet

Det som går igjen er at de er glad i raske penger. Ikke gjennom utdanning men litt sånn lyssky gründervirksomhet.

Kjenner et par tønneformede menn og de er snille, enkle og kan klikke i fylka på byen. Snill med damene sine. Men nåde den som ser på dama deres.

Skrevet

Jeg kjenner en slik mann og han eneveldig snill :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...