Helene28 Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Har de siste ukene hatt en del vondter i underlivet. Virker som de er lokalisert på høyre side. Kommer sånne slags stikk-smerter. Kan av og til kjennes ut som en kniv blir kjørt rett opp i marsvinet Har også kjent disse smertene under samleie, og da også kjennes det ut som det er på høyre side "inni der". Noen ganger når jeg har sitte rolig og reiser meg, kan de komme som lyn fra klar himmel og jeg må bruke noen sekunder på å klare å rette meg opp i stående. Noen som har opplevd lignende eller som har anelse hva dette er?
Helene28 Skrevet 15. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2012 Nå fikk jeg det igjen... Men nå var smertene ved trusekanten, og kjennes nesten ut som ilinger ned mot høyre lår... auuu
<3 2G <3 Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Er du gravid? For da kan det fort være ligamentestrekningene du kjenner. Er du ikke gravid har jeg ikke snøre.
Helene28 Skrevet 16. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2012 Ja er gravid 15 uker på vei.
marsgutt 2013 Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 dette hadde jeg med første og kjenner det nå også. men hva det kommer av vet jeg ikke. var vell litt distre når jeg var til jordmor og tenkte ikke på og spørre.
marsgutt 2013 Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Bekkenløsning ? bekkenløsning kommer vell ikke som smerter i underlivet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå