M+M+baby2012 Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Sliter med og finne på noe og gjøre i dag med familien som ikke trenger koste noe Hva skal dere ?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Ut på tur i skogen i sola:-) Og en tur på plantasjen. (tipper det koster penger, da;-))Og en tur på brannstasjonen hvor sambo er på jobb med sjokoladekake til gutta:-)
millemille Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Må levere inn noe på elkjøp som er ødelagt og studere
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Vi skal rydde og vaske hus. Gå tur i skogen med hunden, handle for helgen og neste uke samt kjøpe en pressening og noen nye høst luer og vanter. Ellers skal vi vel være ute og kose oss i det fantastiske høst været.
Musemorbr / Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Akkurat nå sitter jeg godt i sofaen. Titter ut på hav og fjell, og verdens nydeligste regnbue. Har ingen planer med å rose på meg så lenge utsikten er så god. Etter hvert skal jeg og gutten ut og leke i vær og vind, og vi skal tusle bort på butikken etter kaffe. Senere skal vi organiser e skapet hans, siden det ligger en del 86tøy der som er alt for smått. Så kommer pappaen hjem fra jobb, og da skal vi lage middag, og ha familiekos resten av dagen.
☆☆☆ Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 Ein tur nedom sjukeheimen og besøke oldis blir det nok.
GlemMegEi Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 jeg skal pynte og ordne til veslemors dåp som er i morgen;-)
Lille- MO Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 skal bort på kaffebesøk, så mor får skravlet og lillegutt kan leke med jevngammel gutt
bobbelfru Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 (endret) I dag skal vi ta en tur til Oslo Ikke for å handle men titte og kose oss. Det som koster er det vi skal spise. så skal jeg steke lammestek senere i dag . Gleder meg. Endret 15. september 2012 av Hulda73
Hobbiten Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 (endret) Har nettopp vært på tur i regnværet med småen i vogn og hund - i regnværet. Frisk start på dagen Ellers får vi besøk, deretter ut for å handle, hjem å bade småen og bare være inne og kose oss. Til middag i kveld blir det hjemmelaget wok deilig!! Endret 15. september 2012 av Lykkelig med baby
*Lissi* Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Her blir det familiekos Skal ut å handle litt, og kanskje innom en venninne. Er skikkelig ruskevær her, så spørs om det blir en skikkelig innedag resten av ettermiddagen. Med bollebaking og en film med barna. Koselig med slike dager iblant
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Får besøk av ei venninne og hennes barn
ZamZam Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Egentlig ingenting, men så var d noen barn som ville komme på besøk så da kan jeg rydde ferdig garasjen mens de leker. I kveld skal vi på bursdag.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Neeeeei, si det.. Har ingen planer egentlig, men, vi skal muligens til svigers en tur, ellers blir det kos med middag, film og noe godis. Gutten startet dagen kvart over 5 i dag, så blir en sløvedag.. Tenkte egentlig å ta en tur til fjellet, men ikke med to trøtte og sutrete unger
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 Det er åpen brannstasjon over hele landet idag og det koster ingen verdens ting;) Ellers tur i skogen, tur i fjæra, besøke skoler/bhg i området rundt og leke, evt ta en kjøretil til en skole dere ikke har vært på før. TA med lunsj og kose dere der:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Åpen brannstasjon i dag? Synes jeg sÅ en lapp hvor det stod at det var den 22, altsÅ neste lørdag.. men er vel sikkert noen plasser som har forskjellig helg Her har pappan tatt med eldstemann pÅ loppemarked (kommer visst hjem med playstation 2, vÅr er ødelagt.. sÅ da blir det vel spilling i kveld ). Og vi andre har bare slappet av, sett ole brumm og lekt med duplo. Blir kanskje en tur ut i skogen etterpÅ om været holder seg, sÅ blir det middag og lørdagsgodt
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Åpen brannstasjon i dag? Synes jeg sÅ en lapp hvor det stod at det var den 22, altsÅ neste lørdag.. men er vel sikkert noen plasser som har forskjellig helg Her har pappan tatt med eldstemann pÅ loppemarked (kommer visst hjem med playstation 2, vÅr er ødelagt.. sÅ da blir det vel spilling i kveld ). Og vi andre har bare slappet av, sett ole brumm og lekt med duplo. Blir kanskje en tur ut i skogen etterpÅ om været holder seg, sÅ blir det middag og lørdagsgodt Beklager, det stemmer. Er neste helg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå