bIomstre Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Har en sånn venn. Der er hele familien overvektige, og de har nå tatt tak i dette og jobber med å legge om kostholdet. Hvis det motiverer å legge menyen ut på fb, så er det helt greit for meg! Jeg legger gjerne igjen en oppmuntrende kommentar også.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Hva er det med dem? De bryr seg sikkert veldig om kostholdet, så de tror at alle andre også bryr seg om kostholdet deres.
Gunner Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Og hva er greia med å ta bilde av maten? Hadde skjønt det hvis det var noe spennende, men ingen gidder vel å se på bilder av ihjelkokte grønnsaker og svidd kylling?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Jeg mener ikke kostholdsfolk. Men folk som har et så snevert og underlig liv at te/vanlig middagslaging/å nå fikk jeg lyst på is! dominerer hva som er verdt å skrive om...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 De kjeder seg vel.. Bedre med en status du kan skjule eller hoppe glatt over enn de grusomme bildene folk legger ut av middagen sin.. Jeg hater bilder av andres middager. Mye av det de spiser er jo skikkelig kvalmt og ekkelt. brent kjøtt overlesset med fettete saus. Jada, jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Jeg tror de statusene blir til mens de sitter og venter på at maten skal bli ferdig, suupersultne. Vanskelig å tenke på noe annet, så da blir det til at man skriver "ååå nå blir det godt med koteletter og pommes frites nam nam <3 <3 "
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 det er så no-life. Jeg kjenner noen sånne. Og har fjernet dem fra feeden min. Hvor ble det av livet, liksom.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Har noen sånne selv. Men de er av typen vi er bedre enn alle andre. For der er det ikke vanlig vin som drikkes eller vanlig biff som spises. Det er impotert fra her og der og bakt på en seng av ditt og datt. Dritkomisk. Alle ler av dem da. Men de skjønner det ikke selv. Gjør ikke meg så mye da. Men syns det er litt merkelig... Så hender vi andre gjør sånn også, men da på kødd.. Grandiosa på en seng av ketsjup osv...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 hahaha, vittig! en ting er å forsøke å brife med hva man lager til middag, det er nolife i seg selv. men at man drikker en kopp te eller kaffe eller lager en helt middels middag, liksom: hjelp, der passerte livet, tenker jeg da.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Jeg har to overvektige bekjente som gjør dette, og jeg vet at hun ene faktisk tror at hun spiser sundt, og gjerne vil vise det frem. Det at hun har et skap som minner om en narvesen kiosk på kjøkkenet, tror hun ikke er så alvorlig så lenge hun spiser salat ved siden av sine kjempeporsjon med middag. Det er litt trist... Den andre er en gammel kollega som også sjekker inne i treningssenteret ørten ganger i uka, pluss legger ut hva hun spiser. De fleste måltidene er ok men porsjon er jo ENORME! og det er ofte sånne " man må jo kose seg litt" bilder av hamburgere og kaker. Folk må spise hva de vil for min del, men jeg får følelsen av at disse menneskene prøver å fortelle meg at de egentlig ikke er overvektige, det er bare noe jeg og alle andre innbiller seg.. Vel, så ville kanskje ikke behovet for å vise hva man spiser være så stort??
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Skjønner ikke at dere gidder å bry dere så mye med hva andre gjør. Trist og lite innhold i livene deres eller?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Skjønner ikke at dere gidder å bry dere så mye med hva andre gjør. Trist og lite innhold i livene deres eller? Nå er det vel strengt tatt disse menneskene som legger ut slike bilder, som ønsker oppmerksomhet rundt det. Hvis ikke hadde man vel latt være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå