Gå til innhold

Tror dere jeg får dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er inntekten din den du oppgir før skatt eller etter skatt. har du noen annen inntenkt, som barnetrygd eller bidrag? du kan også få bostøtte fra husbanken. 1.2 er ikke mye og ha i lån og hvis husets verdi er høyere en selve lånet får du også lavere rente. spør i flere banker om tilbud. men snakk også med kommunen din. er lavere rente med lånet du får fra kommunen:) jeg tror ikke du skal ha noe problem med og få lånet og klare og sitte med det. handler bare om hvordan du bruker pengene dine. og inntekten kan også øke med årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er inntekten din den du oppgir før skatt eller etter skatt. har du noen annen inntenkt, som barnetrygd eller bidrag? du kan også få bostøtte fra husbanken. 1.2 er ikke mye og ha i lån og hvis husets verdi er høyere en selve lånet får du også lavere rente. spør i flere banker om tilbud. men snakk også med kommunen din. er lavere rente med lånet du får fra kommunen:) jeg tror ikke du skal ha noe problem med og få lånet og klare og sitte med det. handler bare om hvordan du bruker pengene dine. og inntekten kan også øke med årene.

Har søknad i kommunal bank. Søkt om bostøtte og har søknad inne på os + barnetilsyn og dobbel barnetrygd. Kan øke stillingen og så. Blir spennende med svar.

HI

Skrevet

De kommer ikke til å regne med os da dette er en kortidsytelse.

For å få lån idag må du ha fast inntekt eller en fast trygdeytelse som ufør.

Banken kommer til å gå ut fra den inntekten du skaffer via lønnet arbeid, og da er det veldig lite trolig at du skal kunne oppnå et lån på 1,25mil.

Skrevet

Jeg tror det er godt mulig å få et lån.

Har akuratt fått et huslån selv som jeg aldri hadde trodd vi skulle få.

Har ca.300.000 i egenkapital, samlet inntekt med samboer er 500.000 og vi fikk lån på 3.000.000 :)

Vi fikk det forrresten i Nordea!

Lykke til, og et tips; du må ha med et perfekt budsjett over utgifter og inntekter hver måned som viser at du faktisk KAN betale for deg!

Skrevet
Jeg tror det er godt mulig å få et lån. Har akuratt fått et huslån selv som jeg aldri hadde trodd vi skulle få. Har ca.300.000 i egenkapital, samlet inntekt med samboer er 500.000 og vi fikk lån på 3.000.000 :) Vi fikk det forrresten i Nordea! Lykke til, og et tips; du må ha med et perfekt budsjett over utgifter og inntekter hver måned som viser at du faktisk KAN betale for deg!

Takk for svar og lykke til hilsen. :) Krysser fingrene at det går i orden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...