Kathrine. Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Såg akkurat reklamen til dnbnor, den med sjørøverskatten. Likte den kjempegodt.... Kva reklame liker du?
Chelseafan Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Den med den Finn katten som får kattunger, så vakkre små
Gjest Gullguttene Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Liker den fra Canal digital med hu dama som er så fruktbar.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 De med Finn.no katten. Kjempemorsomt når Snekker Otto kjefter, og han ser så skyldig ut. Eller når han ser ut vinduet og ser alle løskattene. Jeg liker den nye reklamen med George Clooney selvsagt, men det irriterer meg like mye hver gang at det ikke er meg. Haha.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Absolutt ingen! Reklame skulle jeg levd svært godt uten.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Absolutt ingen! Reklame skulle jeg levd svært godt uten.
peanutts82 Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Mr. Melk så klart. det er så cheezy og idiotisk at jeg ikke klarer å se bort. og den med finn.no katten som sitter på stolen og er våt og har håndkle rundt seg. sååå søt
min<3 Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Widerøe, hvor han gamle mannen "blåser" flyet ut av munnen og gutten vil at han skal gjøre det igjen og igjen
Fiemamma Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Elsker NSB sin ''hjem til jul'' reklame, med rådyret som spiser fra treet og den koselige musikken Må vente noen mnd til før den kommer da, men!
KonTiki Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Widerøe, hvor han gamle mannen "blåser" flyet ut av munnen og gutten vil at han skal gjøre det igjen og igjen Jeg også ;-)
Gjest Miryks Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Savner Netcom sine reklamer, jeg. De som gikk for et par år siden, før de byttet logo.
Musemorbr / Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 Coca cola sine julereklamer, og egentlig mange andre julereklamer. Nå kan det godt bli jul snart.
jente___ Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Liker den til nidar med de to barna som er på inspektion:) syns den er så søt:)
Mamma_til_2 Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 jeg liker julereklamene til cola og nsb, men har en reklame som ikke kan måle seg med noe annet og det er den kjempegamle tine melk reklamen med de barna som drikker sur, hel, lett og skummet melk, den var så søt og de annsiktsuttrykkene til barna er ubeskrivelig.
Lettie Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Jeg elsket nøtteknekkersangen til Aker, og generelt mange av Rema1000-reklamene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå