Gå til innhold

Kva reklame LIKER du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg akkurat reklamen til dnbnor, den med sjørøverskatten.

 

Likte den kjempegodt....

 

Kva reklame liker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den med den Finn katten som får kattunger, så vakkre små

Gjest Gullguttene
Skrevet

Liker den fra Canal digital med hu dama som er så fruktbar.

Skrevet

De med Finn.no katten. Kjempemorsomt når Snekker Otto kjefter, og han ser så skyldig ut. :P Eller når han ser ut vinduet og ser alle løskattene. :P

 

 

 

Jeg liker den nye reklamen med George Clooney selvsagt, men det irriterer meg like mye hver gang at det ikke er meg. Haha. :P

Skrevet

Absolutt ingen! Reklame skulle jeg levd svært godt uten.

Skrevet

Absolutt ingen! Reklame skulle jeg levd svært godt uten.

Skrevet

Mr. Melk så klart. det er så cheezy og idiotisk at jeg ikke klarer å se bort. og den med finn.no katten som sitter på stolen og er våt og har håndkle rundt seg. sååå søt

Skrevet

Widerøe, hvor han gamle mannen "blåser" flyet ut av munnen og gutten vil at han skal gjøre det igjen og igjen :)

Skrevet

Elsker NSB sin ''hjem til jul'' reklame, med rådyret som spiser fra treet og den koselige musikken :) Må vente noen mnd til før den kommer da, men!

Skrevet

Widerøe, hvor han gamle mannen "blåser" flyet ut av munnen og gutten vil at han skal gjøre det igjen og igjen :)

 

Jeg også ;-)

Skrevet

Savner Netcom sine reklamer, jeg. De som gikk for et par år siden, før de byttet logo.

Skrevet

Coca cola sine julereklamer, og egentlig mange andre julereklamer. Nå kan det godt bli jul snart. :)

Skrevet

Liker den til nidar med de to barna som er på inspektion:) syns den er så søt:)

Skrevet

Mr cheeezy Tine Melk :)

Skrevet

jeg liker julereklamene til cola og nsb, men har en reklame som ikke kan måle seg med noe annet og det er den kjempegamle tine melk reklamen med de barna som drikker sur, hel, lett og skummet melk, den var så søt og de annsiktsuttrykkene til barna er ubeskrivelig.

Skrevet

Jeg elsket nøtteknekkersangen til Aker, og generelt mange av Rema1000-reklamene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...