ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Kommer ikke inn på ett eneste innlegg som handler om islam, har svart på 1-2 innlegg og er nå "utestengt" fra alle sammen! Hva skjera liksom!? Hehe
SmellyCat Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Tror de slettet alle sammen nå. Tråden jeg skrev i, forsvant før jeg fikk postet i allefall.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 De fleste er slettet, ser jeg.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2012 Er fremdeles tråder her angående islam og jeg kommer ikke inn på noen av de, logget jeg med ut kommer jeg inn.. Rart..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Huh, jeg kommer inn på dem som fremdeles er her.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Hurra for yringsfrihet og et fritt og åpent Norge!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Hurra for yringsfrihet og et fritt og åpent Norge! Var visst ikke ytringsfrihet her heller, nei! Dårlig...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Hurra for yringsfrihet og et fritt og åpent Norge! Haha! Ja det ser ut som vi bare skal ta fram svart helkjole og skaut. Like greit å ha det klart
Gjest peacock Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Så bra, dette er et babyforum. Ender jo alltid i en forferdelig generalisering som at alle muslimer = terrorister. Nå er i tillegg alle som er litt kritiske til islamister, også de som diskuterer saklig, = ABB. Synes rett og slett dette blir for useriøst. Mistenker at noen mødre herinne er alt for lite i kontakt med omverdenen; kanskje de burde lese litt nyheter og slik for å oppdatere kunnskapen sin fremfor å sitte på DiB/BIM 24/7? Dæven så mye dumme kommentarer som dukker opp her pt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Huh, jeg kommer inn på dem som fremdeles er her. Jeg også, kommer inn på de. Er det forbudt med synspunkter også nå, kanskje? Eller enda verre, kanskje moderator er muslim
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Huh, jeg kommer inn på dem som fremdeles er her. Jeg også, kommer inn på de. Er det forbudt med synspunkter også nå, kanskje? Eller enda verre, kanskje moderator er muslim Og mitt innlegg ble slettet fordi jeg mistenkte moderator for å være muslim, , på med kjolen , her er ytringfriheten et fremmedord.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Herlighet, noen som ikke takler at folk er opptatt av hva som skjer i verden. Typisk norsk det der, gjemme hodet i sanden og tro at alt er fryd og gammen. Islam er jo en fredelig religion ikke sant? Og Muhammed var en mann som hatet krig, ikke rørte mindreårige og han slaktet ihvertfall ikke uskyldige! JADA så ...
Gjest peacock Skrevet 15. september 2012 #13 Skrevet 15. september 2012 (endret) Herlighet, noen som ikke takler at folk er opptatt av hva som skjer i verden. Typisk norsk det der, gjemme hodet i sanden og tro at alt er fryd og gammen. Islam er jo en fredelig religion ikke sant? Og Muhammed var en mann som hatet krig, ikke rørte mindreårige og han slaktet ihvertfall ikke uskyldige! JADA så ... Vet du hva, tror du skal lære deg å skille mellom ekstremister og "vanlige" muslimen i gaten. Nei, det er faktisk ikke alle som oppfører seg slik som du vil ha det til eller hører i media (ALDRI glem at media forteller de nyhetene som selger). Forresten er det lov å være litt kritisk og tenke selv fremfor å ete alt på tv og i avisene rått. Har du forresten lest bibelen noengang? Det er jo heller ikke fryd og gammen der, gitt. Endret 15. september 2012 av peacock
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Herlighet, noen som ikke takler at folk er opptatt av hva som skjer i verden. Typisk norsk det der, gjemme hodet i sanden og tro at alt er fryd og gammen. Islam er jo en fredelig religion ikke sant? Og Muhammed var en mann som hatet krig, ikke rørte mindreårige og han slaktet ihvertfall ikke uskyldige! JADA så ... Vet du hva, tror du skal lære deg å skille mellom ekstremister og "vanlige" muslimen i gaten. Nei, det er faktisk ikke alle som oppfører seg slik som du vil ha det til eller hører i media (ALDRI glem at media forteller de nyhetene som selger). Har du forresten lest bibelen noengang? Det er jo heller ikke fryd og gammen der, gitt. Forskjellen er at kristendommen er reformert, islam har stått stille siden dag 1. Det å skille muslimer fra hverandre orker jeg ikke å svare på engang, for hvor i innlegget mitt står det noe om at jeg tar alle under en kam? Må folk følge saueflokken og stikke hodet i sanden hele tiden? Kall meg rasist og lite opplyst, det sier mer om dere enn om meg!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 Herlighet, noen som ikke takler at folk er opptatt av hva som skjer i verden. Typisk norsk det der, gjemme hodet i sanden og tro at alt er fryd og gammen. Islam er jo en fredelig religion ikke sant? Og Muhammed var en mann som hatet krig, ikke rørte mindreårige og han slaktet ihvertfall ikke uskyldige! JADA så ... Kunne ikke ha sagt det bedre selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå