Gå til innhold

ABB har vunnet utrolig mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd i etterkant av 22. juli??

Kritikken mot islamifiseringen i Norge har virkelig fått rotfeste i det åpne rom. Dette er jo positivt i for seg pga det er alltid rom for diskusjoner om hvilken retning landet skal gå.

Svakheten til AP har virkelig kommet frem i lyset. Partiet har vært ganske handlingslammet og egentlig burde noen av toppene ha gått av i lys av hva som kom fram av rapporten. Det har kommet opp mange saker angående habilitetspørsmål til ministrene og skandler i regjeringen, men ikke så mange vil ta ansvar. Vi har og sett at det er stor kameraderi, at hvis en går av så får personen automatisk en høy stilling ett annet sted som har tilknytting til regjeringen.

Han har fått ekstrem stor medieomtale selv om det har vært mest for rettsaken har også sakene han tror på fått mye støtte og publisitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan iallefall se ut som om han har flytta inn på dette forumet ikveld.

Skrevet
Det kan iallefall se ut som om han har flytta inn på dette forumet ikveld.

Moroklumpen!

Skrevet

litt off topic, men det er jo litt interessant å se på ett dekadent samfunn. Og noe av det som skjer spesielt det med islam...fant dette på nettet..

7 punkter for et dekadent samfunn…

Den 16/06/2011, i Blogg, av Chr. Mikkel Dobloug

Dekadensen og forfallet i en kultur og i samfunn har til alle tider vært diskutert av filosofer og tenkere. Helt fra Montesquieu sine observasjoner om at dekadense er utrykk for et samfunns overdreven vellstand forbundet med skumring og utmattlese. Tenkere som Nietzche, Carlyle og Croce studerte fenomenet dekadense i samfunnet og laget en liste på syv punkter som er signalene om forfallets start.

1. Troen på at grådighet er det eneste som gjelder, blir allment sosialt akseptert.

2. Individenes ego blir betydningsfullt oppblåst under inflytelse av landets velstand. Jeg generasjonen blomstrer og jeg generasjonen bruker mye tid på å dyrke jeg, og de andre jeg ene.

3. Det herkser skepsis rundt nødvendigheten av å forsvare verdier i sin egen kultur.

4. Menn betraktes som det “svake kjønn”.

5 Politikk og offentlig liv blir teater snarere enn et sett moralske oppgaver.

6. Kritikk overskygger kreativitet i kunst og forskning.

7. å stikke hodet i sanden blir en politisk strategi.

Dette er syv punkter som er tenkt ut av de store filosofer i sin tid, det er sikkert andre tegn på et samfunn med dekadente trekk og nyere punkter som kunne trekes inn. Jeg for min del leser punktene med undring og gjør opp mine meninger. Det sies at sannheten er vondere å akseptere enn løgnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...