Gå til innhold

Folk er så selvsentrerte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mange gode venner lenger.. dessverre. Synes det er veldig trist.. har en del venninner som jeg prater med her og der men ikke ser så ofte.

Men de er så sinnsyyyyykt selvsentrerte!!

Sånn f.eks en av dem.. eneste gangen jeg hører fra henne på sms eller diverse er hvis hun har noe å fortelle om seg selv.. enten det er positivt eller negativt.. men ikke faan om hun spør om hvordan det går med resten av oss andre..Irriterende!

Finnes det noen der ute som viser interesse for sine venninner også?

Føler at jeg er flink til å spørre andre om dems liv.. men.. ingen som bryr seg om hvordan det går med meg:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei vennine som vart bestemor. Radle går kun om det barnet. Men jeg fikk ein 1 mnd før ho vart bestemor men bryr seg ikkje om min i det heile tatt. Har knapt hatt kontakt med henne sidan og jeg er slutta og sende sms til ho.

Skrevet
Har ei vennine som vart bestemor. Radle går kun om det barnet. Men jeg fikk ein 1 mnd før ho vart bestemor men bryr seg ikkje om min i det heile tatt. Har knapt hatt kontakt med henne sidan og jeg er slutta og sende sms til ho.
Det forstår jeg veldig godt også:)

HI

Skrevet

da tenker jeg du ikke har så gode venner som du tror....

Jeg har både gode venner, middels venner og dårligevenner....

De gode deler jeg alt med, og interresserer meg for deres liv. De som er middels, er de vennene som "sier de er gode venner av meg" men bryr seg mest om seg selv...

og de dårlige... ja... det sier seg selv....

Jeg er en god venninde mot de gode vennnene, men ikke alltid mot de andre...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet hvordan du har det. Etter så mange år har jeg blitt dårlig på det selv nettopp fordi ingen bryr seg om meg... Men jeg prøver alltid å bry meg om andre da:)

Så, hi...hvordan har du det?:):)

Skrevet

Jeg gjør. Jeg gir og gir og gir. Har utrolig mye venner.

Men ser hva di mener. Mange er forbasket selvsentrerte.

Og de hadde slitt om de ble dumpet da de har basert 100% av aksjene på mann og familie uten å ende andre som hadde trengt en hånd å holde i.

Skrevet
Vet hvordan du har det. Etter så mange år har jeg blitt dårlig på det selv nettopp fordi ingen bryr seg om meg... Men jeg prøver alltid å bry meg om andre da:) Så, hi...hvordan har du det? :):)
Jeg er nok bare superfølsom idag.. gravid i uke 38 og føler meg ensom.. har en samboer.. men ingen andre å prate med .. og idag har det bare vært gråt fra meg.. klarer ikke å holde tårene inne.Sliiiitsomt :( Men takk for at du spør.. det var kos <3 Har du det fint?:) Fin helg i vente?:)

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Vet hvordan du har det. Etter så mange år har jeg blitt dårlig på det selv nettopp fordi ingen bryr seg om meg... Men jeg prøver alltid å bry meg om andre da:) Så, hi...hvordan har du det? :):)
Jeg er nok bare superfølsom idag.. gravid i uke 38 og føler meg ensom.. har en samboer.. men ingen andre å prate med .. og idag har det bare vært gråt fra meg.. klarer ikke å holde tårene inne.Sliiiitsomt :( Men takk for at du spør.. det var kos <3 Har du det fint?:) Fin helg i vente?:)

HI

Man trenger ofte noen andre enn "bare" samboeren ja. Så kos med baby i magen da! Skjønner du er litt hormonell da, he he:) jotakk bare bra:) veldig fin helg i vente, har nemlig ingen planer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...