Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 3 hamburgere ( Med salat/fyll) ? Har en bekjent som har "skrytt" av at barnet på 5 år klarer å spise 3 hamburgere med fyll inni, og barnet er overvektig med mye synlig mage. Jeg selv blir mett etter en burger og synes det høres mye ut med så mye mat til et såpass ungt barn som allerede er for stor.. ( Men har selvsagt ikke kommentert det, vil ikke være frekk) Skal man "begrense" barnet når de er blitt overvektig, bør man ikke det?
Mrs. Bouquet Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Skryte over utvidet magesekk. Nei, det er vel ikke noe som gir en stjerne i boka. Ja, 3 hamburgere er kanskje litt mye for de fleste. Men nå vet jeg ikke størrelsen på disse. Er forskjell på de små de har på McDonalds og de på størrelsen med en dollypizza..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Skryte over utvidet magesekk. Nei, det er vel ikke noe som gir en stjerne i boka. Ja, 3 hamburgere er kanskje litt mye for de fleste. Men nå vet jeg ikke størrelsen på disse. Er forskjell på de små de har på McDonalds og de på størrelsen med en dollypizza.. Tror mer vi snakker grilstad-burgere og chicago hamburgerbrød..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Min på samme alder er slank, men jeg syns han spiser mye. Men 3 store burgere ville han ikke greid! Kanskje 3 på mcdonalds... MEN, man skal ikke begrense små barn når de spiser, men heller sørge for at maten de spiser er sunn og ikke har så mye kcal. Derfor ville ikke jeg servert burgere til en overvektig unge. Lag heller en god grønnsakssuppe, så kan ungen forsyner seg det han orker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå