Gå til innhold

Mage..


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere andre som har begynt å fått mage allerede? Her titter den frem og syns vel egentlig det er litt for tidlig enda, vil ikke at folk skal se det enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe særlig gravid mage her. Bare rester etter sist gang.

Men det kommer godt med når jeg ikke ønsker å vise for tidlig.

Jeg lurer fælt hvordan jeg skal bære barnet denne gang. Sist hadde jeg tutmage med 4,1kg baby. Kunne ikke se at jeg var gravid bakfra.

Sitter med en følelse av at jeg blir et eple med 5 kg baby denne gangen. ;) thi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye mage her heller, heldigvis... Ønsker å holde det hemmelig i enda mange uker :) Men har også noe mage igjen fra tidligere svangerskap, så har litt å skjule meg bak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på fler her og sier at det er litt igjen fra sist , hehe, så den kommer vel etter hvert ;-) Er litt hoven i magen.. men ikke noe tydelig . heldigvis !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som har begynt å fått mage allerede? Her titter den frem og syns vel egentlig det er litt for tidlig enda, vil ikke at folk skal se det enda..

Sitter med samme her, bare 4+1 men neders i magen så står den ut, får ikke igjen buksene.. Får heller ikke holdt inn magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere andre som har begynt å fått mage allerede? Her titter den frem og syns vel egentlig det er litt for tidlig enda, vil ikke at folk skal se det enda..

Sitter med samme her, bare 4+1 men neders i magen så står den ut, får ikke igjen buksene.. Får heller ikke holdt inn magen...

 

Her vitser gubben om at det sikkert er to.. ;-) hadde jo litt for mye skinn siden sist graviditet, men det er ikke like slakt som det har vært lengre.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som har begynt å fått mage allerede? Her titter den frem og syns vel egentlig det er litt for tidlig enda, vil ikke at folk skal se det enda..

Sitter med samme her, bare 4+1 men neders i magen så står den ut, får ikke igjen buksene.. Får heller ikke holdt inn magen...

 

Her vitser gubben om at det sikkert er to.. ;-) hadde jo litt for mye skinn siden sist graviditet, men det er ikke like slakt som det har vært lengre.. ;-)

Hahaha :) Samme her :P Han sa det senest i sted...

Den uendelige kampen om å få den perfekte sixpacken så jeg gå i fyr :D Men dog, strutt så myeshrn vil så lenge spiren blir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her er det magekrise! Har mÅttet hente fram mammabuksene pÅ dagen jeg fullførte uke seks -og det suger!

Ikke alle rundt oss vil bli like imponert over at nummer fire er i anmarsj (siden eldste snuppa akkurat rekker Å fylle sju År før den nye babyen kommer, og det synes de er altfor tett) sÅ jeg hadde hÅpet Å kunne kle inn magen i noen uker til, men med bekkenløsning i emming ogsÅ, kommer det til Å bli vanskelig:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker tilbake det jeg sa... Eller, jeg hadde i hvert fall rimelig synlig mage gjennom de tynne treningsklærne mine i dag morges :P Det er vel ingen graividmage, men de par-tre kiloene som har "sneket" seg på har nok lagt seg nettopp der. Kan si som loven1976 over her: Jeg føler meg litt feit :P

Endret av LilyMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene mine sitter som før jeg ble gravid, men det er ikke til å komme bort i fra at jeg ser mer "dvask" ut i mageregionen ;) 7+2 med første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har fått mage nederst..magen øverst er bare fett..;) men den under beltet begynner å bli rund og hard...er 9+5. Orker ikke gå med annet enn løse bukser, så kanskje kjøpe noen mammabukser..(har bare en siden jeg var gravid på sommeren sist) noen som kjenner liv? jeg syns jo det er tidlig, men føler det er maraton innimellom(ofte vondt nederst å)..med nikolai kjente jeg ingenting før etter uke 17. jeg vet kanskje hva jeg skal kjenne etter nå..hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har est ut den siste uken . De sier jo at magen er "ferdig-tøyd" etter ett svangerskap , men hallo ? Det er vel en god blanding mellom å være oppblåst og hoven vel.. Hadde håpet å klare å holde tett om den lille ihvertfall ut uke tolv, men det spørs !

Er enten i uke 8 eller 9 , er litt usikker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydelig gravidmageform, men får på meg enkelte bukser enda, og ikke gått opp noe ekstra. Magen og kiloene kom rekordtidlig med nr to, så regner vel med det samme nå, men ligger litt etter enda hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 2 buksestørrelser siden i sommer. Har gått ned 8 kg og håper kiloene kommer sakte på igjen, ble gravid midt i et grete roede kurs :) Er 8+3 og har mindre mage enn på flere år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er veldig oppblåst, og syns igrunn godt.. Buksene er veldig trange.. Så er veldig godt og ut a dem så fort jeg kan..:P Hehe.. Eller å få åpna knappen litt innimellom når jeg kan..

Er i uke 7 ca.. Så hadde håpa det ikke blei noe synlig enda da.. Vi vil gjerne vente til uke 12 ca.. Men kan bli vanskelig når jeg allerede har lagt på meg 2,5 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mammabuksene på plass..love it...uke 10. Men i dag kjenner jeg at magen trenger å dette ut ekstra..men herregud..den er større enn den skal være(har den vært i fem år) så ser ut som jeg er i sjette mnd..haha. holder den inne ute blant folk, så får jeg hvile hjemme..vil vente i to uker til før jeg sier noe offentlig..da kan jeg begynne å slippe..høres jo helt fælt ut men..:P har ikke turt å veie meg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg måtte vært ute på shopping av mammaklær.. Og ser ut som jeg gjorde i uke 16 sist, nå er jeg i uke 8.... Må nok bare til pers å si det snart.. Hadde tenkt å vente til uke 12 men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble knipset noen bilder av meg i går der jeg kun ser en mage og ikke noe mer. Ser bare magen som stikker ut! Trodde ikke det var så ille men jeg fikk beviset klasket i panna i går. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...