Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Om du hadde prøvd å få barn i snart 1 år, uten at det klaffer. Det er en stor fest i morgen, som jeg virkelig vil reise på. Jeg har lyst til å drikke sammen med de andre. Samtidig hadde jeg eggløsning forje helg og jeg venter mens neste helg... Som dere skjønner prøver vi bli gravide. Vi lykkes jo alri, derfor tenker jeg at det ikke gjør noe å drikke i morgen heller: jeg er jo sikkert ikke gravid uansett. Hva ville du ha gjort? HVIS jeg skulle ta feil å være gravid er "fosteret" bare en uke, hvor skade tar det at at jeg drikker litt?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Er du så avhengig av alkohol...?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 De sier at fosteret er veldig ømfintelig ovenfor alkohol i den fasen. Så jeg hadde unnlatt å drikke, men dratt på festen å hatt det gøy!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Ta deg en real fest med alkohol, med GOD samvittighet! Ignorer svaret over, man trenger ikke være avhengig av alkohol fordi å ha lyst til å drikke litt på en fest. Man trenger heller ikke å være 100% avholds når man prøver å få barn, det kan og tar ofte lang tid. Dessuten blir ikke barnet skadet om det skulle vise seg at det klaffer denne gangen, du er uansett så tidlig på vei at det ikke spiller noen rolle.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Regner med at du ikke har drukket noe særlig på nesten et år så ta deg en pause senk skuldrene og slå hælene i taket. Ta deg fri fra prøvingen resten av månden hvis du klarer så starter du neste syklus på ny frisk med en fest du kan leve litt på.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Ville ha festa som vanlig. Du henger deg slik opp i kva du har lov til og ikkje at det kan vere store grunner til at du ikkje blir gravid.
Hybelkanina Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Hvis du hadde eggløsning sist helg har antagelig ikke et eventuelt befruktet egg rukket å feste seg, og det får ikke næring fra deg. Ergo - drikk og kos deg, det går helt fint!
C.L.H85 Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Jeg levde normalt etter at jeg sluttet på p pillene jeg da. Sjekka aldri eggløsning eller noe heller, så tok egentlig alt på sparket... Vet at det alltid tar litt tid når man har gått på p piller i mer enn 5 år før hormonene er ute av kroppen. Så var jo på noen fester i løpet av de 8 mnd det tok å bli gravid. Ikke en gang legen min sa noe på det.. Fra første dag jeg ikke fikk mensen ble det selvfølgelig full stopp med alt Er du super usikker ring legen, eller drit i å drikk hvis du bekymrer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå