Gå til innhold

Jeg elsker mannen min <3<3 :) Flere som vil skryte av mannen sin :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter vårt første barn sammen, hadde aldri trodd han skulle være så fantastisk! Leser om babyen, stryker på den lille magen, hjelper med alt i huset fordi jeg er dårlig, har en het og digg sex. Ja jeg elsker han så høyt at det er vondt!!

Kom igjen damer, la oss skryte av mennene våre :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er den beste! Snill som bare og en super far!

Skrevet

Vi er kvalmende lykkelig og forelsket :D

Fantastisk mann, fantasisk far og verdens beste partner.

Jeg spurte forleden mannen om han skulle hente junior i barnehagen etter jobb, eller om jeg skulle gjøre det, og da svarte han "selvsagt skal jeg hente i barnehagen! Det er høydepunktet i dagen min å få hente godgutten min og ta han med hjem til verdens beste jente." Og da de kom hjem kom han bort til meg, ga meg en god suss og sa "jeg vet ikke hva jeg har gjort for å få en så fin familie som dere. Jeg er så lykkelig!"

Og sånn går nå dagene :) Regnbuene stråler over huset selv om vi begge er overarbeidet og utslitte.

Skrevet

Mannen min har støttet meg gjennom to tette og harde svangerskap med påfølgende småbarnstid. Vi har det fantastisk sammen. Jeg får masse kyss og klemmer i løpet av dagen, hver dag. Sovner på brystet hans hver kveld. Vi kan snakke om alt. Har et godt, trygt og solid forhold.

Ville ikke byttet ut mannen min for alt i verden, og håper vi blir gamle og lykkelige sammen:-)

Skrevet

Mannen min er nok ikke perfekt, men han passer meg perfekt, jeg elsker han akkurat som han er :)

Skrevet

Jammen er det fint å lese tråder som dette (selv om svarene ikke var så mange hehe)

:)

Skrevet

Mannen min er heldigvis ikke perfekt, men det er jommen ikke jeg heller. :P Allikevel elsker jeg han høyere enn himmelen. Han er min beste venn, han elsker meg og ungene våre, han gjør alt for at vi skal ha det bra, og syns jeg er verdens vakreste kvinne. :)

Skrevet

Mannen min er Mannen I Mitt Liv etter snart 15 år sammen.

Han dro nettopp ut på sykkel for å kjøpe mokkapudding til meg for det hadde jeg så sykt lyst på. Og sånn er han hele tiden; stiller opp for meg, bryr seg, passer på meg. Han er herlig!

Skrevet

Min er fantastisk, omsorgsfull og det beste som har hendt meg( utenom sønnen vår så klart) !!

Skrevet

Jeg kommer med klisjen jeg da: Jeg har ikke bare funnet en mann jeg vil leve med, jeg har funnet en jeg ikke kan leve uten :D

(Jeg har prøvd..)

Vi passer godt sammen og vi har det begge veldig godt :)

Flott å starte en slik positiv tråd :) :)

Skrevet

Mannen min er heller ikke perfekt, men han er min perfekte :) Alt han gjør for meg, både de store og de små tingene, alt han sier til meg, måten han tar på meg, og koser og snakker med den lille i magen, måten han elsker med meg og måten han støtter meg... Hva har jeg gjort for å fortjene denne vakre skapningen av en mann? Hjertesukk :)

Skrevet

Takk for at du startet denne tråden HI :)

Ja jeg elsker min kjære mann for den han er!!

Skrevet

Jeg elsker mannen min <3 Han er verdens mest godhjerta mann :) Jeg er så lykkelig for at han vil ha meg!

Skrevet

Så flott med en motvekt til alle de trådene med håpløse menn og barnefedre :-D

Som flere her, har jeg verdens beste samboer, og er storforelska på femte året! Nå for eksempel ligger jeg rett ut med influensa og omgangssyke, og selv om kjæresten også er forkjøla ordner han rundt meg som bare det. Bytter bøtte og holder håret mitt når jeg spyr. Det er kun Den Ene som kan si til deg at han elsker deg mer enn alt samtidig som du har hodet langt nede i spybøtta!

Skrevet (endret)

Min mann er virkelig "the one". Han er alt av det beste :-) Klyper meg i armen innimellom og tenker at dette er for godt til være sant :)

Så til tross for mine, dine, våre kaos, hverdagens mas og tjas så er det alltid rom for 'oss'.

Kvalm klisje egentlig! Hehe!

Endret av Vossafår
Skrevet

Min mann er også den beste! Han er min beste venn, og han hadde gått jorda rundt for meg, og jeg for ham<3 Han var min første kjærlighet og er sikker på at det blir ham jeg gifter meg med. Så blir spennende å se om vi snart får laget et kjærlighetsbarn :)

Skrevet

Han har holdt ut med meg i 7 år. Står respekt av det, vil jeg si :P

Han er tålmodig, både med meg og ungene.

En fantatisk far.

En utrolig kjæreste, elsker og bestevenn.

Han får frem det beste i meg, og er veldig flink til å se det positive i ting.

Jeg hadde en drittdag her om dagen pga vekt og kropp.

"Synes du er sexy, jeg. Jeg liker jo former, du vet det".

Spør hvor i ¤"&%& han ser former på meg, jeg synes selv jeg er en eneste stor fettklump.

Han reiste seg fra sofaen, kom bort til meg der jeg stod og stura foran speilet, løfta opp armene mine og lot hendene gli fra underarmene mine og nedover hoftene.

"Du har jo midje. Rompe. Pupper. Jeg ser former. Og JEG synes de er deilige". Også nussa han meg i nakken, og gikk og satte seg i sofaen igjen.

Vanskelig å forklare, men akkurat da holdt hjertet mitt på å briste.

Nå ser jeg former. Litt, hvertfall : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...