Gå til innhold

Uventet barnedød(krybbedød)


tale83

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har dessverre opplevd foreldres værste mareritt og mistet det kjæreste jeg hadde! Jeg mistet datteren min som bare ble 27 mnd, i uventet barnedød og lurer nå på om det er noen her som har erfart evt det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer så mye. Du har virkelig opplevd alle foreldres verste mareritt.

 

Selv har jeg ikke mistet barn utenfor magen, men mistet lille i magen.

 

Selv fikk jeg mye hjelp inne på mettsider som englesiden.com (eller.no?husker ikke helt adressen) og etbarnforlite.no

 

Der er det mange som har opplevd det samme som deg, og som har mange kloke ting å si. Vil anbefale def å ta en titt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye. Du har virkelig opplevd alle foreldres verste mareritt. Selv har jeg ikke mistet barn utenfor magen, men mistet lille i magen. Selv fikk jeg mye hjelp inne på mettsider som englesiden.com (eller.no?husker ikke helt adressen) og etbarnforlite.no Der er det mange som har opplevd det samme som deg, og som har mange kloke ting å si. Vil anbefale def å ta en titt der!

 

Kondolerer så mye til deg også, det er så forferdelig trist og urettferdig.

Tusen takk for svar og tips....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist. Kan bare forestille meg den smerten du føler. Jeg mistet min lille gutt i magen, så min sorg kan på ingen måte sammenlignes med din.

 

Jeg vil anbefale deg å besøke LUBs hjemmesider (Landsforeningen for uventet barnedød)

De har også en rekke lokallag, hvor men kan treffe andre som har opplevd det samme som deg.

 

Sender deg en god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer:( jeg har opplevd å måtte ta det grusomme valget om å avslutte svangerskapet i uke 21:( vår lille rose var så syk at hun ville død i magen min:(( jeg har også fått mye hjelp gjennom lub. Jeg føler så uendelig mye med deg:(( go klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer:( jeg har opplevd å måtte ta det grusomme valget om å avslutte svangerskapet i uke 21:( vår lille rose var så syk at hun ville død i magen min:(( jeg har også fått mye hjelp gjennom lub. Jeg føler så uendelig mye med deg:(( go klem

 

 

Så grusomt, kondolerer. Så bra, takk for svar. God klem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg mistet min Eiril for 3 måneder siden i dødfødsel. Er medlem av Landsforeningen for uventet barnedøds forum englesiden.com.

Har funnet mye trøst der. Er foreldre som har mistet i dødfødsel, krybbedød og alvorlig sykdom.

 

kondolerer så mye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...