Gå til innhold

Muslimer minner meg om barn i reaksjonen. Ekstrem suggesjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støtter overhode ikke den filmen.

Men oppførselen deres er virkelig kollektiv karakterbrist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening er muslimer noen barnslige sutrekopper som ikke tåler noen ting. Men det er vel ikke lov å si...

Skrevet

Enig. Påfallende at norske muslimer klager over oppførselen til de som provoserer og ikke drapene til muslimene.

Skrevet

Det amerikanske flagget er tatt ned og et svart flagg heist. Demonstrantene roper «Obama, Obama, vi er alle Osama», med henvisning til den drepte al-Qaida-lederen Osama bin Laden

Fra dagbladet hvor de melder at de nå har brutt seg inn og satt fyr på ambassaden i Tunis. Skremmende at folk nå ikke kan se at muslimer er muslimer like. De setter Islam foran alt og har dermed ikke noe i et sivilisert samfunn å gjøre. Gråter for de uskyldige amerikanerne som nå har blitt drept, kun for å være fra USA...

Skrevet

De ødelegger veldig for seg selv. Hvis de var så opptatt av hellighet så kunne de praktisert det litt mer på alle arenaer.

For meg fremstår de mer og mer som dobbeltmoralske.

USA og muslimer møter seg selv i døra.

Skrevet

De ødelegger veldig for seg selv. Hvis de var så opptatt av hellighet så kunne de praktisert det litt mer på alle arenaer.

For meg fremstår de mer og mer som dobbeltmoralske.

USA og muslimer møter seg selv i døra.

Ja livet er hellig for å nevne noe.

Guds folk kriger ikke.

Skrevet

Det amerikanske flagget er tatt ned og et svart flagg heist. Demonstrantene roper «Obama, Obama, vi er alle Osama», med henvisning til den drepte al-Qaida-lederen Osama bin Laden

Fra dagbladet hvor de melder at de nå har brutt seg inn og satt fyr på ambassaden i Tunis. Skremmende at folk nå ikke kan se at muslimer er muslimer like. De setter Islam foran alt og har dermed ikke noe i et sivilisert samfunn å gjøre. Gråter for de uskyldige amerikanerne som nå har blitt drept, kun for å være fra USA...

Skremmende er meningene dine om at muslimer er muslimer like synes nå jeg!!!!

Skrevet

Lurer på hvorfor de nå plager paven og tenner på den tyske ambassaden. De er nok overlykkelige nå som de kan ødelegge og drepe. Alt de trenger er litt kritikk, så kan de kose seg med drap og barbariske handlinger. Disse udyrene er ikke engang mennesker!

Skrevet
Det amerikanske flagget er tatt ned og et svart flagg heist. Demonstrantene roper «Obama, Obama, vi er alle Osama», med henvisning til den drepte al-Qaida-lederen Osama bin Laden Fra dagbladet hvor de melder at de nå har brutt seg inn og satt fyr på ambassaden i Tunis. Skremmende at folk nå ikke kan se at muslimer er muslimer like. De setter Islam foran alt og har dermed ikke noe i et sivilisert samfunn å gjøre. Gråter for de uskyldige amerikanerne som nå har blitt drept, kun for å være fra USA...
Skremmende er meningene dine om at muslimer er muslimer like synes nå jeg!!!!

Skremmende at så naive kjerringer som deg går fritt. På grunn av mennesker som deg er det nå ikke trygt på gatene lenger.

Skrevet

Er det rart man misliker dem? De gjør faen meg nesten ikke stort annet enn å bråke, håne kvinner, lage våpen, jobbe for terrorist grupper.. En hver annledning de ser, lager de bråk for. Denn gangen pga en FILM! hVOR LAVT HAR MAN IKKE SUNKET DA? Syntes det er skremmende at det kommer flere å flere muslimer inn til landet vårt. Skremmende at norske kvinner forelsker seg i de også, de vet ikke hva de har ivente.....

Skrevet

- Det er alle muslimers og kristnes plikt å drepe Morris Sadek og Sam Bacile, og alle som deltok i filmen, står det på en plakat en av demonstrantene i Kairo holdt opp fredag, skriver Reuters.

Udyr. Det er alt jeg har å si.

Skrevet

Det som er så tragisk er at kultur og vitenskap blomstret i de arabiske landene før Islam. Under 1% av vitenskapelige artikler blir skrevet av muslimer, mens jøder nå har vunnet ca. 150 Nobelpriser.

Folk sier at dette ikke har noe med Islam å gjøre, men det er feil. Se på Iran. Har folk lukket øynene for hva som skjedde der rundt 1970?

http://www.nerdnirva...011/05/iran.jpg

Skrevet

Jeg tror oppførselen deres nå er spikeren i kisten for tillit og likeverd, respekt, toleranse og ulikt livssyn.

Her integrerer vi de (vestlige verden) og håper på fellesskap og toleranse.

Og dette får man tilbake? Frenetisk raseri ute av kontroll!

Hva har de bidratt mrd i det globale fellesskapet annet enn en ekstrem degginf rundt seg og sitt?

Vi tok de til oss.

De hater oss.

Takk.

Skrevet
Jeg tror oppførselen deres nå er spikeren i kisten for tillit og likeverd, respekt, toleranse og ulikt livssyn. Her integrerer vi de (vestlige verden) og håper på fellesskap og toleranse. Og dette får man tilbake? Frenetisk raseri ute av kontroll! Hva har de bidratt mrd i det globale fellesskapet annet enn en ekstrem degginf rundt seg og sitt? Vi tok de til oss. De hater oss. Takk.

Bare synd naive mennesker ødelegger for Norges fremtid. Oslo er allerede tapt. Gå på Grønland når folk flest er på jobb og se hvor skremmende det har blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...