Gå til innhold

1. blåøye!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jenta på 5 har aldri fått blåøye før ei heller kuler i hodet, men idag har hun lekt helikopter sammen med en annen gutt i bhg og før noen rakk stoppet dem så måtte de jo kræsje og hode mot øye det blir sef blåøye, og på mandag kl9 skal de ta bilder, så slik det ser ut nå må jeg finne en god makeup artist så kanskje bildene blir bra!! Hvorfor måtte det skje akkurat i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars! Heldigvis er pannebrasken hard og tåler en støyt. Har dessverre ingen sminkeråd til deg, men du kan jo håpe at det roer seg litt til mandagen? Men husker ei på skolen min som fikk et balltre over panna/neseryggen et par dager før bildedag. Hun stilte med to blå øyne på klassebildet. Det var såpass symmetrisk at det så ut som om hun hadde bomma litt med øyenskyggen. Ble veldig sjarmis :)

Skrevet

Huff da - stakkars! Men ikke gidd med sminke, barnehagebilder skal være hverdagsbilder og dette er jo hverdagen akkurat nå. De store portrett-bestillingene kan du gjøre neste år når hun er skolejente.

Skrevet

Hehe, er sikker på at etterhvert som hun vokser til kommer hun til å synes det kule bildet med blåøyet er kjempetøft ;)

Skrevet

Drit i sminke. Når hun blir stor vil du synes det er sjarmerende. Og det er nå sånn unger er. Med selvklipt pannelugg og blåmerker.

Skrevet

Min jente hadde orange hår på et av barnehagebildene. Da hadde de lekt seg med sånn farge som skal vaskes ut et par dager før. Var bare det at helt lyst hår som var sprøtt etter masse sol, tok til seg fargen i uventet grad. Smiler godt når jeg ser det bildet nå og tenker på den stressete førskolelæreren som hadde sprayet i fargen.

Skrevet

Heldigvis ser det ut som hun har en kropp som leger seg fort, vises nesten ikke lenger så da kan jeg stresse ned litt, familien vill jo ha bilder til skryteveggen sin :)

Skrevet

Så kult det bildet blir og for et minne det blir :)

Her har vi barnehagebilde med selvklippet hår, luggen så ut som hekkesaksa hadde gått amok. De var 3 stykker som hadde lekt seg med saks i barnehagen. Saksen var smuglet inn av den ene klipper'n.

Så på gruppebildet smiler det 3 fornøyde unger med selvklippet hår. :D

Skrevet

kult ;) Min klippet og håret sitt, men det var på siden så det så ut som luggen var klippet i fylla :) heldigvis så skulle ingen ta bilder da, tok en stund for det vokste ut, hun har veldig saktevoksende hår, til min fortvilelse!! :)

Jeg spurte hvorfor hun hadde gjort det, da svarte hun " men mamma jeg skulle jo bare pynte meg som deg" :) kunne ikke bli sinna da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...