Gjest Kjempeanonym Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Trenger tips til en eller flere ordentlig gode/gøye bøker. Noen som kan hjelpe? Forslag mottas med takk:-) Ønsker samtidig alle en fin fredagskveld :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Den tredje fortellingen av Diane Setterfield. Litt treg til å begynne med men så lover jeg du ikke klarer å legge den fra deg! http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2339023 Alt av Khaled Hosseini. Gir deg perspektiv om hvordan kvinner i østen lever til daglig.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Noe av det beste jeg har lest denne høsten er: Jenta på klippen (samme forfatter som Orideens hemmelighet, men denne er bedre!) Syndefall (krim fra en debutant, fantastisk spennende, håper virkelig det snart kommer flere bøker fra denne)
holahopp Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Hva slags genre? Jeg leser bare krim så kan anbefale alle Karin Slaughter bøkene. De fanger deg nesten på første side og klarer ikke å legge fra seg. De kan være litt groteske, men det er litt kjærlighet der, mye spenning ja kjempebra. Fikk søsteren min hektet på de og hun ringte meg midt på natta får å vite hva som skjedde for den var så spennende at hun ikke klarte å legge den fra seg.
Gjest Kjempeanonym Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Holahopp; Leser alle sjangere egentlig, men alt til sin tid. Tusen takk for tips. Hadde ikke lest noen av de dere anbefallte, så i morgen er det en tur på biblioteket. Må ha noe annet enn bare forumene her på Bim å lese på:-)
2 hjertegull :) Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 God bok som er langt ifra gøy er historien om Christoffer - Jeg tenker nok du skjønner det sjøl. Hvis ikke du har lest den, så anbefales den virkelig. Ellers synes jeg Idas Dans var en trist men god bok. Huff, jeg leser bare slike sørgelige bøker..
Gidder ikke! Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Jeg har lest flere gode bøker i det siste: Lori Lansens, "Reisen hjem" og "Veien tilbake", begge veldig bra, den første aldeles nydelig! En tredje bok av henne som jeg skal lese, "Aldri alene", om to jenter som er siamesiske tvillinger. Helene Uri, "Engel av nylon" Trude Marstein, "Plutselig høre noen åpne en dør" Disse to handler om morkjærlighet eller mangel på det, fenget veldig! Har akkurat begynt på "Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant" av Jonas Jonasson, den skal visst være hysterisk morsom Ellers så er det jo "mofongo" og de andre bøkene til Cecilia Samartin, jeg har ikke falt helt for de, men hører andre si at de er supre.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Her er mine boktips, i bloggform http://hvajegfyllert...eg%20har%20lest
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Hundreåringen som klatret ut av vinduet er helt fantastisk, skikkelig god-bok. Elsker personligheten på den gamle mannen Rent oppspinn og helt urealistisk, men helt herlig likevel.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 IKKE les Den trettende fortellingen! Maken til dårlig formellitteratur skal man lete lenge etter. Signerer Kabelsatan, Marstein anbefales virkelig-les henne! Uri også, "Kjerringer" er morsom;) Ellers anbefaler jeg en av våre største og beste i Norden, Merete Lindstrøm.
LevLandlig Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Har også lest Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant, og anbefaler den gjerne! Om du ikke har lest Drømmehjerte av Samartin, er det verdt å ta en titt på den! Krimbøkene til Camilla Läckberg!
najs Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Leser Drømmehjerte nå og liker den veldig godt. Mine beste for i år er: Hundreåringen.... Drømmehjerte Idas dans En dag
Tauriel Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Anbefaler True Blood hvis du ikke har lest de, de er geniale og MYE bedre enn tv serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå