Turtelduen Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 I babymagen altså livmora. Kjenner jeg er redd for at livmora skal sprekke Er det realistisk etter 6 svangerskap....? Det har vært av og på lenge nå, i ca 15 uker, men nå er det mer jevnlig... Jeg har nevnt det for legen en gang for 8 uker siden og han reagerte litt på at det kom når jeg var sliten i kroppen ol. Men jeg har siden helt glemt å høre mer om det. Men nå har det altså gått over til jevnlige smerter... Noen som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Er det stramt på en måte? Er du gravid først og fremst? Kan evt i så fall være kynnere...
Turtelduen Skrevet 14. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2012 Nei det er ikke kynnere. Jeg har født 5 ganger før og dette har kun komme ved brå bevegelser de andre gangene. Nå kom det stadig fra uke 15, og da nå nesten jevnlig... Det er nedenfor navlen på høyre side. Samme sted hver gang... Er sånn punkt smerte. Og det er så utrolig vondt. Det er ikke kynner eller rier....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Når smerten kommer neste gang, hever du deg på tå, for så å falle tungt ned på hælene. Gjør det mer vondt da, bør du oppsøke lege for å få en vurdering av blindtarmen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Har hatt diverse smerter der jeg og, både høyre og venstre side.. aner ikke hva det kommer, men går alltid over Men greit å få det sjekket ut da, spesielt om det ikke gir seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå