Gå til innhold

sover dårlig på dagtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita tøtte på 2 mnd som er superflink til å sove på natta! Sovner mellom kl. 20-21 hver kveld og sover til ca 03, får mat, og sover videre til 6-7. Men jiiiiz på dagen... små lurer på 20-30 min om hun ikke trilles i vogn. Da sover hun lengre så lenge vi er i bevegelse.. men stopper vognen våkner hun tvert! Sover kanskje tilsammen 2-3 timer i løpet av hele dagen (om vi ikke går laaange turer i vogn). Til kvelden så sovner hun som regel lett i senga si. Synes dette er fryktelig lite søvn til ei så lita frøken! I vogna sover hun seg igjennom Oslo støy som bare det.. sovner hun hjemme skvetter hun seg våken av den minste lyd. Noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt at du sover om natta! Så går det seg nok til... Mye tur betyr mye trim, og det er bra:-)

Skrevet

Har du tv eller radio på hjemme hele tiden? Det kan hjelpe på lydvarheten. Det hjalp her. Min sov bare ikke på dagtid fra tidlig av, men han var blid som ei sol så ga opp å få han til å sove mer til slutt. Ikke at han sov natt heller, men det gjør han lite av nå også... (han blir 7 i januar)

Skrevet

Var samme greia her. Oppdaget at jeg måtte legge han før han virket trøtt, da sov han plutselig et par timer i stedet for 20-30 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...