Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Så akkurat et bilde på FB, av en åpnet søppelpose med et dødt spedbarn oppi. På ryggen til babyen står det skrevet "My parents killed me because I was a girl" Aner ikke om det er ekte eller ikke, men fy flate. Hvem er det som sender slikt rundt da ? (Ja jeg har ignorert vedkommende, men dette bildet hadde jo mange tusen likes (!!!) Flere som har sett det ?
Bee&Alie Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Har ikke sett det.. og vil helst slippe å se det!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Har ikke sett det.. og vil helst slippe å se det! Ja, ikke kult å få det midt på FB veggen for å si det sånn. Skjønner ikke hva folk tenker med. HI
Tauriel Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Slettet en på facebook som la ut bilde av en død person der hodet var knust og hjernemassen fløt ut... noen er og blir groteske og ekle.... Har ikke sett det bildet, og heldig vis for det... Enkelte ting er FOR makabert
Barn 4 :) Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 de verste eg veit eg folk som legger ut bilde av misshandla dyr og utsultetde barn og slike ting.... eg veit de finnst men eg vil ikkje sjå de.. får so vondt inni meg av slike ting
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Dett går an å være mot ting uten å like avskyelige bilder på face. Etter alt jeg ikke har liket på face. Er jeg nå grunnet manglende engasjement i like if your against... For stortsett alt av verdens fannskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå