Gå til innhold

Huff jeg er så sinna hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstejenta er 3 år, og har gjort sport av å utforde meg når hun ser sitt snitt. Vil ikke, nei, skal ikke, hvorfor det, ikke enda, mamma mamma mamma. Jeg blir gal gal gal! Fra morgen til kveld, jeg får aldri fred, og føler jeg aldri har tid til gutten min på 6 år som styrer mye selv. Får ikke en gang gå på do ifred, da står hun der og vil noe.

Kjefter gjør jeg også, ber henne gå på rommet sitt om hun ikke er snill, men da gråter hun så sårt og jeg føler meg som verdens verste mamma. Om kvelden når de har lagt seg sitter jeg og gråter fordi jeg ikke klarer utfordringene jeg får iløpet av dagen, å jeg skulle ønske jeg ikke var så sint og irritabel hele tiden. Jeg bare føler meg så sliten så sliten. Jeg vil jo så gjerne ha energi til å takle ting på en ordentlig måte, men mange ganger blir det bare kjefting istedenfor :( Hvordan takler dere andre hverdagen med utfordrende småbarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mange gode råd fra denne kanten egentlig.. Men hold ut. Det vil bli bedre. Har barna en far som kan avlaste deg med jenta litt, slik at du kan ha en halvtime eller så bare viet til gutten din..

Jeg er også veldig dårlig på trassete barn men prøver hele tiden å tenkte at det bare er en fase..

Skrevet

Har det som deg. Har 2 jenter en på 4 og 2. Har og en baby på 5 uker. Er kjempe lei av krangle å kjefte. Det starter omtrent i det de kommer inn døren fra bhg. Prøver å være tolmodig. Men når de ikke lyer eller gjør alt de ikke får lov til blir jeg kokko til slutt. Er vel bare å holde ut. Men skulle ønske familien min hadde vært litt greiere å hatt de en gang iblandt. Men det har de hvist ikke interesse for :( så da blir vel ungene lei og jeg lei. Å da er det igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...