Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 To barnehagebarn (4-5 år) : Jenta: Hvor er din mamma? Hvorpå gutten svarer: På Nav. Jaja sånn er det bare
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Det sier datteren min også. Jeg jobber nemlig i NAV
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Kanskje litt utenom, men... "mamma, hvorfor har du sånne pupper som kuene har?" ...det er prisen for å ha ammet 3 barn.....hehe
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Jobber med barn og har hørt en del "groviser" opp igjennom årene. Et barn hadde en pappa som var plaget med uren hud i ansiktet: Min pappa har masse pikker i ansiktet. Et barn skulle ha akukk (agurk) på skiva. Ei anna ei skulle ha musefletter, blanda med hestehale så det ble hestefetter. En var flink til å si ifra når vi skulle skifte bælla (bleia). Og et annet tilfelle hvor barnet spurte etter pikk når det skulle ha melk. Og tilslutt en liten rettelse fra et barn til et annet: 1gutt: kan vi kjøpe en bonne (bolle) hvor da 2gutt er rask til å spørre: hvorfor kan ikke han si boje ;)Ikke alltid like lett å holde seg alvorlig nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå