Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/mor-forlot-soennen-2-alene-i-to-doegn-mens-hun-festet-3876056.html Stakkars gutt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Jeg blri så forbanna! Så inni #$%#"$"!!!!!!!!! Leste det for litt siden, begynte å strigråte.. At det går ann! Jeg elsker barna mine høyere enn noen annet, kan ikke forså hvilket menneske som kan gjøre noe slikt!
Magia Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 Huff.. Vond lesning Jeg drømte en gang at jeg forlot min toåring hjemme alene. Jeg tror jeg skulle på ferie. Våkna opp med verdens dårligste samvittighet. At noen faktisk får seg til å gjøre sånt mot et forsvarsløst lite barn, klarer jeg bare ikke å forstå..
Lettie Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Jeg har ikke ord...! Fikk helt vondt langt inni hjertet :,( Barnemishandling er bare så ufattelig vondt å lese om, både forsømmelse og vold.. Stakkars, stakkars liten...
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Stakkars liten. Og vi diskuterer om det er forsvarlig å gå fra 6-7 åringer i en halvtime...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå