Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Datteren min er solist i barnekoret her vi bor, og det skal snart holdes en konsert. I den anledning ønsker vi å finne sanger som kan passe for alle. Vi ønsker ikke at det bare skal være halleluja og trauste kjipe salmer, så vi ønsker å få litt mer trøkk i sangene våre. Et eksempel på sanger datteren min skal synge er Koret er delt i to, for alderen er 5-12 år. Derfor synger de noen felles sanger med de minste, men har også sanger som passer mer for de større barna (på engelsk, for eksempel) Trenger tips om sanger de eldste kan synge, de er 9 jenter Bør helst ha med kristendommen å gjøre, men alt som er i samme gate (ala nestekjærlighet, følelser, hjerter osv) Alt tips tas imot med stor takknemlighet
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #2 Skrevet 14. september 2012 Datteren min er solist i barnekoret her vi bor, og det skal snart holdes en konsert. I den anledning ønsker vi å finne sanger som kan passe for alle. Vi ønsker ikke at det bare skal være halleluja og trauste kjipe salmer, så vi ønsker å få litt mer trøkk i sangene våre. Et eksempel på sanger datteren min skal synge er Koret er delt i to, for alderen er 5-12 år. Derfor synger de noen felles sanger med de minste, men har også sanger som passer mer for de større barna (på engelsk, for eksempel) Trenger tips om sanger de eldste kan synge, de er 9 jenter Bør helst ha med kristendommen å gjøre, men alt som er i samme gate (ala nestekjærlighet, følelser, hjerter osv) Alt tips tas imot med stor takknemlighet Dæven så stor den linken ble a?? Og det skulle stå ALLE tips, ikke Alt .. hehe
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Takk Glemte også å skrive at sister act sangene (fra 1 og 2'ern) er tatt med HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Our God is an awesome God Lord I lift your name on high Du er hellig du er hel Blessed be the name of the lord Deg være ære King of king, majesty Here I am to worship Open the eyes of my heart lord Noen av sangene jeg kan huske å ha sunget i kor eller kofirmantopplegg
Himmel og hav Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 2Shackles" (eller er "praise you"?) med Mary Mary "Alle kan se det" (en eller annen Børud) Også er det nydelig når Fader vår og Velsignelsen synges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå