Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å finne sanger til sangkoret? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er solist i barnekoret her vi bor, og det skal snart holdes en konsert. I den anledning ønsker vi å finne sanger som kan passe for alle.

Vi ønsker ikke at det bare skal være halleluja og trauste kjipe salmer, så vi ønsker å få litt mer trøkk i sangene våre.

Et eksempel på sanger datteren min skal synge er

Koret er delt i to, for alderen er 5-12 år. Derfor synger de noen felles sanger med de minste, men har også sanger som passer mer for de større barna (på engelsk, for eksempel)

Trenger tips om sanger de eldste kan synge, de er 9 jenter :)

Bør helst ha med kristendommen å gjøre, men alt som er i samme gate (ala nestekjærlighet, følelser, hjerter osv)

Alt tips tas imot med stor takknemlighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Datteren min er solist i barnekoret her vi bor, og det skal snart holdes en konsert. I den anledning ønsker vi å finne sanger som kan passe for alle. Vi ønsker ikke at det bare skal være halleluja og trauste kjipe salmer, så vi ønsker å få litt mer trøkk i sangene våre. Et eksempel på sanger datteren min skal synge er

Koret er delt i to, for alderen er 5-12 år. Derfor synger de noen felles sanger med de minste, men har også sanger som passer mer for de større barna (på engelsk, for eksempel) Trenger tips om sanger de eldste kan synge, de er 9 jenter :) Bør helst ha med kristendommen å gjøre, men alt som er i samme gate (ala nestekjærlighet, følelser, hjerter osv) Alt tips tas imot med stor takknemlighet :)

Dæven så stor den linken ble a??

Og det skulle stå ALLE tips, ikke Alt .. hehe

Skrevet

Takk :)

Glemte også å skrive at sister act sangene (fra 1 og 2'ern) er tatt med :)

HI

Skrevet

Our God is an awesome God

Lord I lift your name on high

Du er hellig du er hel

Blessed be the name of the lord

Deg være ære

King of king, majesty

Here I am to worship

Open the eyes of my heart lord

Noen av sangene jeg kan huske å ha sunget i kor eller kofirmantopplegg

Skrevet

2Shackles" (eller er "praise you"?) med Mary Mary

"Alle kan se det" (en eller annen Børud)

Også er det nydelig når Fader vår og Velsignelsen synges :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...